Bandenpijn??!

Net wil ik op staan en me klaar maken voor me nachtdienst krijg ik een helse pijnscheut links anderin me buik..echte kramp houd zeker 10min. Aan. Pijn in me onderrug voel me warm. Ik helemaal overstuur de vk gebeld, die kwam..d8 aan een mogelijke bbz. Na wat onderzoeken zei ze 100% kan ik je nooit geven ma zo als het nu voeld heb je bandenpijn. Kan dat? Ben 6wkn zwanger?? Heeft iemand hier ervaring mee? Schaamde me dood dat ze daarvoor komen moest moest me wel ziek melden van haar.. Was me werk niet blij mee.. Want moest,om 23u beginnen..
 
Heb ook verschrikkelijke helse pijnen gehad - ook bandenpijn. Duurde bij mij meestal half uur en dan trok het weg. Maar ik had het wel later in de zwangerschap. Hoop voor je dat het beetje beter gaat nu?
 
Hoi jeee. Rustig aan doen hoor! Heb zelf ook last van bandenpijn, soms moeilijk te onderscheiden van krampen in mijn buik.
Als het zorg erg blijft zou ik naar de fysio gaan. Zou een teken van bekkeninstabiliteit kunnen zijn

sterkte yvonne
 
Heb ik ook al aan gedacht, Heb ook flink pijn in me linkerbil(Spier) morgen naar de huisarts.. kijken wat die zegt heb al mijn behandelingen van de fysio al op ivm spier spannings hoofdpijn. Ik wacht morgen af en anders bel ik de verzekering..
 
duidelijk bandenpijn, tenminste dat is mij door velen verteld.
ik herken het ook, heb het ook rond die week gehad, zelfs al in week 5.
duurde een kwartier lang, even liggen en daarna ging het weer goed.
heb hier een paar dagen last van gehad, daarna niet week en ben nu 9 weken.

 
Terug
Bovenaan