Bandenpijn

Ben nu 19+2 dagen, en vanmiddag in de winkel. Toch ineens last van bandenpijn wat doet dat zeer zeg:s.
Aangezien het mijn 1e zwangerschap is, is alles nieuw. Maar dacht dat ik door de grond ging. Begon echt te trekken vanaf schaambot omhoog. Naar huis gegaan op bed gekropen en toen ging het wel weer nu blijft het alleen erg zeuren.

Beebje is wel actief beweegt er lekker op los.

Meer dames hier zo erg last van?

Groetjes

Probeer het zoveel mogelijk warm te houden met een kruik. dit heeft bij mij ook erg goed gedaan. ik ben er gelukkig wel vanaf :)

xx en succes

rust genoeg en hou je warm

Hoi, heb die klachten bijna de hele dag door. Moet echt oppassen hoe ik op sta enzo.
Sinds een paar dagen ook last van pijn in mijn bil en bovenbeen.
Vanmiddag naar de VK en ga het weer bespreken. Zou er allemaal bij horen. Snap bandenpijn dat dit erbij hoort, maar de klachten in mijn bil en bovenbeen lijkt mij niet.

Is wel vervelend dat je dit net in de winkel hebt. Ik heb het een keer heel erg op het station gehad, nou mensen staan je wel even raar aan te kijken hihi

Sterke Yvonne

Ik herken het ook. Ook die stekende pijn in je bil en bovenbeen. Ik had daar met 16/17 weken erg veel last van. het is vanzelf weer weggetrokken en ik heb er nu geen last meer van. Wel heb ik de laatste 2 dagen wat bandenpijn gehad maar dat was meer door teveel doen en te zwaar tillen. Als ik goed oplet met wat en hoe ik dingen til dan gaat het goed.

Succes!
Liefs ciomama

Ik heb er gelukkig nog niet echt last van, af en toe een steekje....
A.s. donderdag ga ik langs mijn huisarts om te vragen naar een goede mensendieck-leraar. Dit ivm rugpijn, die ik nu al wel af en toe voel. En dat zit hem in de zenuwen van de onderrug. Dus heel belangrijk. Wellicht is dat ook de pijn van je bil en bovenbeen, dat er iets niet goed zit met je spieren, of dat je ze verkeerd gebruikt....
Succes en sterkte.
Frederique

Ik ben nu 19 weken in verwachting en merk er ook nog weinig van. Zelf ooit een hernia gehad heb dus zo nu en dan in me rug. Maar daar bijt ik me wel doorheen. Verder werk ik ook 6 dagen in de week sta daarbij heel veel draag dus ook een ondersteunband.

Wens jullie veel sterkte en succes
BeMoM87

Terug
Bovenaan