bandenpijn

hebben jullie ook zo'n last van bandenpijn? ik heb er erg last van en vaak aan m'n linkerkant vlak boven m'n schaambeen. is wel normaal geloof ik maar vraag me af of jullie er ook last van hebben en wat jullie eraan doen misschien...

Hey, ja ik heb veel steken in mn liezen em zijkanten van mn onderbuik... Ik doe er nix aan maar een warm bad, niet te heet moet helpen zeggen ze... Ik had er op t werk veel last van,.merk dat inspanning er wel invloed op heeft zeg....

Fijn dat ik niet de enige ben...

Liefs kim

ja heb het ook heel erg gehad en idd een warme douche doet wonderen .
en had het ook als heel druk was geweest dus dat was voor mij een teken dat ik rustiger aan moest doen .

sterkte ,
liefs evelien

Ik merk het ook als ik heel druk ben geweest. maar blijf goed opletten want mijn vk heeft gezegd dat als de pijn echt boven je schaambeen zit het mogelijk is dat je blaasontsteking hebt. Dit was volgens mijn vk de enige manier om blaasontsteking te ontdekken. Dus denk je daaraan dan ff een potje inleveren bij de ha.
Sterkte.

Groetjes Jojanneke

als ik snel opsta krijg ik een trekkend gevoel onderin mijn buik. ik weet niet of dit bandenpijn is maar als dit het is dan plof ik opnieuw in mijn sstoel en sta dan heel langzaam op. dan heb ik het niet. dus misschien is dit een tip?

Terug
Bovenaan