bandenpijn

Hi,

Hebben jullie er ook last van? Ik had t vandaag zoo erg. Ik kon niet echt normaal lopen, was meer waggelen. En elke hobbel in de weg dacht ik ouch neeeeee. Maar ja verloskundige gebeld, en t hoort erbij blijkbaar. De baby groeit nu zooo hard. Maar ja. Hele middag geslapen. Dus niet echt genoten van me vrije dag. Helaas.

X

ik lag vannacht op me rug te slapen en moest hoesten nou zat bijna tegen het plafon. wat een pijn. verder overdag weinig last. alleen na een dag werken en veel staan voel ik het iets.

Gelukkig geen bandenpijn maar wel rug/heup pijn. Dit komt door een oude blessure die ik heb gehad die nu door de zwangerschap weer in alle hevigheid terug komt. Had het al wel voorspeld maar dacht dat het pas tegen het einde aan lastig zou worden. Helaas nu dus al.

(s.i. Blokkade gehad.) Nu is het geen blokkade maar zit het veel te los... Doordat je bekken in de zwangerschap weker word. (althans zo zij de dokter het) Dus loop ik met 18 weken zwangerschap al bij de fysio :(

Ja hoor, ik meld me ook.

Naast behoorlijke bandenpijn ook rugpijn. De verloskundige vertrouwde het niet, en heeft mij door gestuurd naar het ziekenhuis. Daar bleek er helemaal niets mis te zijn met de kleine.

Ik ben van mijzelf hypermobiel, en heb een oude rug blessure en doordat de hormonen alles nog weker maken, ben ik er al vroeg bij. (al last van vanaf 14 weken). Kan nu nog maar 3 uur werken, en heb daarna ook behoorlijke pijn. Hond uitlaten lukt me ook al nauwelijks.

Heel veel sterkte en succes!

Ja die bandenpijn herken ik wel, heb t bij langere stukken lopen (dus niet in huis). Draag dan zo'n Anita buikband, ideaal, stukken minder pijnlijk! Vk vindt t juist een goed teken, teken dat er meer gewicht op de banden komt te staan en dat je kindje dus goed groeit

Bij mij zijn het niet alleen mijn banden, maar heel mijn buispieren. Ik heb daardoor ook rugpijn gekregen, dat is nu afgenomen. Ik schijn te sterke buikspieren te hebben, daardoor zie je ook bijna niets. Terwijl ik nu al over de helft ben. Ik moet erg opletten dat ik weinig mijn buikspieren gebruik...

Het enige wat bij mij helpt is af en toe een warm bad, warme douche en genoeg rust.

Terug
Bovenaan