Bandenpijn

Hey dames,

Eergister en gister enorm veel last gehad van bandenpijn.
Een tip: als je bandenpijn hebt ga dan niet in de auto naar Rotterdam.
Hebben we gister gedaan, ff op bezoek bij m'n schoonouders.
ik kan jullie vertellen dat al dat gehuts en gekluts in die auto niet fijn is. heb 1.5 uur mijn buik vastgehouden.
Mijn groeit ook aardig en gister zat ie me echt een beetje in de weg. Denk ook door de bandenpijn.
wel ontzetten goed geslapen vannacht, mijn vriend had me lekker laten liggen vanochtend dus ik rolde (samen met de hond) pas om half 11 mijn bed uit.
Heerlijk!!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag toe!!

liefs Daisy

Oh dat is idd niet prettig. Ik vind autorijden nu zowiezo al niet fijn voor mijn buik laat staan met bandenpijn.

Ik had er gisterenavond ook last van, heb er toen een warme kruik op gelegd en dat gaf welwat verlichting moet ik zeggen.

Wel fjn dat je lekker uit hebt kunnen slapen!

Hoop dat de pijn inmiddels gezakt is.

Liefs Carola

hey meid

vervelend hoor! ik heb het alleen als ik in bed lig en me om wil draaien of een plotselinge beweging maak. Hoop dat het nu over is. Laten we het erop houden dat auto's niet gemaakt zijn voor zwangere vrouwen whaha ik zit ook altijd onprettig met die gordel enzo.

xxx

Meid ik had een paar weken geleden enorme bandenpijn. Gelukkig was het maar een paar dagen en sindsdien geen last meer van gehad.

Dat geschud is echt niet fijn. Ik houd mijn buik dan ook vast, dat doe ik automatisch. Ik draag sinds deze week de autogordel alleen het schoudergedeelte. Het zat in de weg en ik dacht, mijn placenta zit voor dus met een klap heeft de placenta er ook eerder last van.

Heel erg vervelend!
Hier ook met plotselinge bewegingen nog wel last, veder gelukkig niet. Rustig aan doen een paar dagen.

Liefs,x

Terug
Bovenaan