Bandenpijn?

Ondanks de goede echo van 1,5 week geleden wordt ik nu toch weer onzeker. Heb best last van pijn in mn liezen. Nu dacht ik zelf aan bandenpijn, maar las op internet dat dit vaak steken zijn en bij mij is het constant. Tis geen kramp en heb ook geen bloedverlies. Jullie een idee? Ik ben echt voor meer echos in de eerste 12 weken. Nu wachten tot 5-10...

hey meis,

ikzelf heb al ruim 3wkn continue buikpijn. ook in de liezen. het is bijna.heel.de.tijd aanwezig.
de gyn. zei tegen mij dat dit.echt.bandenpijn is..
en als je het.ech niet vertrouwd bel je en eis je nog een echo ;-)

succes!!

liefs,

ja als je het niet vertrouwd moet je gewoon bellen voor een vroege echo. Tot 5-10 wachtend vind ik best lang om zo in onzekerheid te blijven. Doe het gewoon schat.

als ik snel opsta, dan heb ik steken in me liezen dat had ik met 5 weken al, en ook met niezen en of hoesten.... en zo af en toe lage rugpijn maar voor de rest niet echt pijntjes

Weet het echt niet meer! Vanmiddag wat bloed met afvegen, maar had een grote boodschap gedaan, dus geen idee nu. Last in mn liezen is wel echt bij inspanning, als ik lekker lig is het over. Kijk vannacht even aan, als ik morgen of straks nog meer bloedverlies ga ik bellen.

Nu geen bloed meer. Wel buikpijn, maar als ik rustig aan doe niet.Denk dat ik toch teveel til, gaat ongemerkt maar zowiezo al 16x per dag 20 kg op en af de fiets. Dus probeer rustig aan te doen. En bij jou? Sliertjes weer over?

oh.gelukkig! hopelijk blijft het weg...
bij mij tot nu toe ook helemaal niks meer...
wel echt hele erge pijn onderin mijn buik.
wil niet weer de zeur uithangen, dus bel nog maar niet.
dinsdag weer een echo. spannend!

Terug
Bovenaan