bandenpijn?

kan dat al met 6 weken?hebben jullie er ook last van?heb er bij mijn vorige zwangerschappen niet zo veel last van gehad voor mijn gevoel... en als ik er last van had was ik een paar weken verder!

Ik weet niet zo goed wat bandenpijn is. Heb hier de vorige keer geen last van gehad. Ik heb nu als ik me snel beweeg erge pijn bij mijn oude keizersnede wond.
Ik zit nu in week 5. Je kunt al echt zien dat ik zwanger ben aan mijn buik, ik moet al uitkijken met wat ik aantrek anders weet iedereen het zo...
Als ik zie hoe snel mijn buik groeit in verhouding met mijn 1e zwangerschap dan denk ik dat je ook al best bandenpijn kunt hebben. Het lijkt nu allemaal veel sneller te gaan...

Ik heb begrepen dat alles bij een tweede zwangerschap wat sneller groeit, dus kan me voorstellen dat de bandenpijn ook wat eerder kan beginnen. Ik heb er weinig last van gelukkig. Ooit als ik te snel opsta, voelt het wel vervelend.

ik heb soms echt behoorlijke pijn aan de zijkanten van mijn buik richting de liezen....dus lijkt idd op bandenpijn...ach als dat het enige is... :)
Ik weet nog niet of ik veel sneller groei als tijdens mijn vorige zwangerschappen...heb wel last van mijn darmen, dus mijn buik is wel wat opgezet.

wat ik vervelender vind is dat mijn energie level echt ver onder het nulpunt zit..pppfff wat ben ik moe zeg!de hele dag door....niet handig met een klein actief mannetje van 15 maanden!

Hebben jullie een leuke jaarwisseling gehad?

Als bandenpijn het enige is, mogen we niet klagen he haha. Ik weet ook niet zeker of ik deze keer sneller een buikje zal krijgen. Was de extra kilo'tjes van de vorige keer nog niet helemaal kwijt, dus begin al met wat meer buik :s

Heel vervelend als je zo weinig energie hebt! Hoop dat je snel wat meer energie krijgt.
Bij Thiago sliep ik in het begin tot 16 uur per dag, ik was doodop. Heb ik nu gelukkig veel minder last van. Af en toe een dut, maar als ik op dat moment ergens mee bezig ga, kom ik daar ook weer overheen. Anders zou ik best een probleem hebben, Thiago is nu bijna 6 maanden en slaapt natuurlijk wanneer het hem uitkomt, niet wanneer ik graag wil haha.

Omdat ons mannetje nog zo jong is hebben we de jaarwisseling lekker rustig gevierd. Er zijn wat vrienden op bezoek geweest en we hebben spelletjes gespeeld. Thiago vond het reuze gezellig, dus die sloeg zijn avonddutje over. Tijdens de papfles is hij k.o. gegaan. Slaapt vandaag ook veel, hij moet er nog van bijkomen haha.

Hoe was jouw/jullie jaarwisseling?

Hier nog geen last van bandenpijn maar heb het in mijn vorige zwangerschap wel gehad. (welk kwaaltje niet eigenlijk..) Wel ben ik de gehele dag doodmoe en dan heb ik nog de zorg over ons net zo oude zoontje als die van nikky :)

Mijn hb was vlak na de bevalling 5.0 en met 2 ijzerinfuzen is dat weer wat omhoog gebracht maar ze hebben gezegd dat het dus wel weer snel kan zakken dus word waarschijnlijk wat vaker geprikt in mijn zwangerschap om hb te controleren...

Hier rustig oud en nieuw gevierd met een kleine die zijn flesje net op tijd leeg had om samen met papa en mama het nieuwe jaar in te gaan om vervolgens lekker te gaan slapen en zich niets aan te trekken van het vuurwerk dat buiten afging...

Terug
Bovenaan