bandenpijn

bah krijg(nu al ) last van bandenpijn..
had zo gehoopt dat het ff zal uit blijven maar nee hoor..
vooral ploselingen bewegingen (bijv niezen) of te veel doen begint het te spelen..

bij ethan had ik er ook zo vroeg last van en liep ik met 20weken met een band ter ondersteuning.

hebben hier meerdere last van?

Ja! Echt heel vervelend. Bij Liam had ik het niet zo vroeg, maar nu herken ik het natuurlijk. Heb er echt al een paar weken last van. Bij het niezen vooral, dan ga ik maar alvast krom liggen. Ziet er niet uit, maar doet in ieder geval geen pijn. Het is echt een gemene pijn, he! Maar het hoort erbij...

Ik gelukkig nog geen last. Alleen vandaag een erg zeurend gevoel. Zal wel mn baarmoeder zijn die oprekt. Maar bij J ook niet veel last gehad.
Hoop voor jullie dat het snel weer minder word.

ben er bang voor dat het niet snel stopt de beeb word natuurlijk alleen maar zwaarder..
heb gelezen dat je op een na volgende zwangerschap sneller last er van heeft omdat je buikspieren niet meer zo strak zijn en dus minder mee werken met het dragen

Ik herken het van een eerdere zwangerschap, ook in 't begin. Maar doordat ik mijn werk zittend kon doen toch de hele zwangerschap door kunnen werken. Heb ook geen buikband gebruikt, als lichaam 't aangeeft gewoon een rustmomentje inbouwen!
Succes, hopelijk word 't niet meer!
Liefs

bij mij zoon werkte dat niet was schoonmaakster op de universiteit van Twente..
nu ben ik huismoeder(werk alleen smorgens 2 a 3uurtjes) dus dan word het makkelijker..

ik heb ook al op me flikker gekregen van me moeder oeps*shame*

Terug
Bovenaan