Bang dat het mis gaat

<p>Hey dames, </p><p>mij heb een vraagje ik ben nu 6,5 week zwanger. Maar ben zo bang dat het misgaat of dat het hartje niet klopt. Ik heb namelijk geen zwangerschaps symptomen ... kan alleen slecht slapen ? </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee ?</p>

Ik had tot week 18 bij deze ook helemaal geen symptomen. (En bij de eerste juist wel. Heel moe en pijnlijke borsten en een opgezette buik) en nu niets. (Nu week 32 en alles gaat goed)
Zolang je geen bloed verliest (en zelfs dan nog) zou ik me niet teveel zorgen maken en de eerste echo afwachten. 
Test positief? Dan is er genoeg hgc hormoon en verder hoef je er idd niets van te merken. 

Ik had tot week 18 bij deze ook helemaal geen symptomen. (En bij de eerste juist wel. Heel moe en pijnlijke borsten en een opgezette buik) en nu niets. (Nu week 32 en alles gaat goed)
Zolang je geen bloed verliest (en zelfs dan nog) zou ik me niet teveel zorgen maken en de eerste echo afwachten. 
Test positief? Dan is er genoeg hgc hormoon en verder hoef je er idd niets van te merken. 

Herkenbaar!
Ik nu 4+3 echter ook geen klachten. Test wel positief. Doe morgen nog een test en dan maar verder kijken :)
Gefeliciteerd! 
Grtz 

Bij mn eerste zwangerschap had ik sws tot aan de 6 weken nergens last van. Daarna werd ik alleen misselijk van de geur van koffie en knoflook. 
Bij mn tweede zwangerschap was ik vanaf de 4e week misselijk, had ik last van rugpijn, hoofdpijn en was ik duizelig. Nu ben ik 6 weken en is het mis gegaan. Zo zie je maar dat symptomen niks zeggen. 

Mijn eerste en tweede zwangerschaps (nu 10+4 weken) geen zwangerschapsklachten. Je bent een geluksvogel! Ik herken dat gevoel wel, zal het wel kloppen? Reken maar op yes! Je kan gewoon goed tegen het hormoon :) Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!

ik ben nu ook 6 weken zwanger en heb alleen maar last van mijn borsten, maar dat heb ik al vanaf week 4. (paar dagen voordat ik kon testen al zelfs), maar ben ook zoo bang dat het mis gaat! ik heb 20 December de eerste echo. Ik baal haast dat ik verder geen kwaaltjes heb! haha

Straks klap je in je handjes dat je geen symptomen hebt. Hier was het dag in dag uit overgeven vanaf week 5 tot nu week 37 en moet nog even. Succes zo met de 1e echo en geniet ervan!

Terug
Bovenaan