bang dat het mis gaat

hoi allemaal,
zijn jullie ook zo bang dat het mis gaat?? ik zit me soms helemaal gek te maken, zat net te kijken op internet hoe groot de kans is enzo......
Ik krijg volgende week dinsdag een echo(bij 7 weken), ik hoop dat het goed is en dat ik me dan wat zekerder ga voelen.
je leest zo vaak dat het misgaat, dat ik steeds banger wordt.
liefs een bang bootje

lieve bootje,

das heel normaal hoor dat je angstig bent!! Dat hoort er gewoon bij!!Ik ben gelukkig een erg nuchtere meid, maar wil niet zeggen dat mijn MK me niet in de koude kleren is gaan zitten he...Probeer nu ff niet te veel te lezen over wat er allemaal mis kan gaan maar concentreer je op de positieve dingen en blijf lekker bezig! Druk maken kan je altijd nog als het echt nodig is, zo lang er niks aan de hand is ook niet proberen te doen, is niet goed voor jou en de baby!! Lastig he..:)

veel succes hoor en je zult zien dat het gewoon hardstikke goed gaat en voor je het weet ben je alweer 13 weken zwanger meis!!

liefs sweety

Haai

Ik denk ook dat het belangrijk is om je niet teveel te verdiepen in dat het wel eens mis zou kunnen gaan. Je wordt er niet vrolijk van en het maakt de kans dat het mis gaat helaas niet kleiner.

Toch maak ik me soms ook best zorgen hoor. Al denk ik nog steeds als het gebeurd dan heeft het zo moeten zijn.  Dat maakt het dan nog steeds niet leuk.

Gr. Nova

Terug
Bovenaan