bang dat het weer mis gaat

Hallo,

Ff van me afschrijven als het mag. Ik heb net positief gestest dus ben heel erg blij dat we weer zwanger zijn, maar tegelijkertijd ben ik ook bang dat het weer mis kan gaan.
Afgelopen sept heb ik een miskraam gehad van een tweeling, eentje is met 6 weken gestopt met groeien en met 8 weken de andere, daarna heb ik een curretage gehad.
Ik vond het allemaal heel heftig aangezien mijn eerder 2 zwangerschappen allemaal perfect verliepen wist ik niet zo goed hoe ik dit allemaal moest verwerken.
Nu na 5 maanden ben ik weer zwanger maar oooo zo bang dat het weer mis kan gaan.

Groetjes Fee

Fee,

Och meis, we snappen allemaal je gevoel, maar beetje bij beetje zal je vertrouwen groeien. Ik hoop voor jou dat je snel een bevestigende echo hebt en dat er nog vele mooie echo's mogen volgen!

Liefs Lientje

he meis, ook ik snap je hoe je je voelt, je wilt ervan genieten maar aan de andere kant ben je ook heel erg bang dat het misgaat, als je zwanger bent en nooit een miskraam heb gehad dan denk je daar niet aan en kunnen ze zeggen van meid ga er van genieten je bent toch zwanger is toch goed, nou ik snap je best voor jou gevoel is het pas genieten als je de 3 maanden voor bij bent, meis stekte ermee en je mag altijd van je afschrijven.

S6 verders en hopenlijk krijg je bevestigende echo krijgt en dat je er volop dan van kan genieten zet hem op,

liefs mama van sharon

Hoi Fee,
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ja, je zal dubbele gevoelens hebben, angstig maar toch ook blij lijkt mij.
Wij hebben/zullen dat ook allemaal (gaan) ervaren.
Je zal denk ik nu eerder een echo hebben en je wordt goed in de gaten gehouden door je verloskundige.
Evengoed gaan genieten, meid, blijf positief denken, nu zal het echt goed gaan!!
Genietse!!
Greetz Jan (13 dgn terug miskraam gehad)

hi

ik heb in maart ook een miskraam gehad was erg heftig en een maand later ook alweer in verwachting gelukkig maar onzeker en bang was ik ook maar mocht extra op controle als ik langer als twee weken niet was geweest kon ik alleen maar huilen van angst en maar hopen dat het goed was moet nu nog twee weekjes van mij zwangerschap en alles is goed gegaan gelukkig

proberen positief te blijven

Hoi Fee,

Ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb vorig jaar kort achter elkaar 2 miskramen gehad en ben nu weer zwanger. Ik ben zo bang dat het weer mis kan gaan... iedere dag zonder bloedverlies is weer een dag verder!!

Groetjes, Chris

Lieve Fee,

Ook ik zat 10 weken geleden in jou schuitje.
Voor de 4e keer zwanger maar nog geen kleintje thuis.
Dus ook super onzeker!!
Ik heb zelfs tot aan de 8e week af en toe een klein beetje oud bloed verloren.
Elke keer toch weer paniek.
Ik ben nu morgen 14 weken zwanger en het gaat super!
Nekplooimeting was ook helemaal goed.
Probeer een klein beetje te genieten en erin te vertrouwen dit is een nieuw kindje met nieuwe kansen.
Ik weet hoe moeilijk het is kop op meid!!!!

Liefs Pupke

hoi Fee,

Het klinkt mij heel bekend...Ik heb in december ook een miskraam gehad na 8wkn...en nu weer 7wkn zwanger maar heb af en toe pijn in mijn liezen ik hoop dat het erbij hoort maar ben best wel bang dat het misgaat. Ik hoop dat je nu al meer zekerheid hebt...

gr. Mel

Terug
Bovenaan