bang dat het weer mis gaat

Mag ik even mijn angst met jullie delen,
Ik heb een verleden met 3 miskramen en 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap.En gelukkig 1 mooie dochter van 2 jaar.Nu werd ik verleden week 4 dagen eerder ongesteld zocht er verder niet veel achter totdat ik van het weekend buikpijn kreeg,ik ben naar de huisartsenpost geweest en die stuurde me door naar de ehbo.Daar bleek dat ik zwanger ben en ze waren bang voor weer een bbz,mijn hcg was 37 dus teweinig voor een echo ze zouden niets zien.Moest gisteren terug komen voor weer hcg te bepalen en in de middag terug bellen,ik wist dat de uitslag er met een uur zou zijn en ben eigenwijs in het ziekenhuis gebleven en ben naar de afdeling gelopen en heb het ze voor hun neus gegooid dat ik niet naar huis zal gaan.Toen kwam er een hele lieve geneacoloog en mocht mee komen voor een gesprek en een echo.Mijn hcg was 66 dus wel gestegen.De echo was te zien dat het gelukkig niet in de eileider zat.Maar ze zei dat het vruchtzakje er niet zo mooi uit zag,maar ook wel erg vroeg was.Nu moet ik morgen na twee dagen weer hcg meten en weer een echo.Ben blij dat ik n u serieus genomen wordt.Maar ik heb niet echt zwangerschapssyptomen wat ik bij me dochter wel had,was toen heel moe.Ik ben bang dat het weer fout gaat.Ook omdat ik dus gebloed heb,was van donderdag tot zaterdag
 
Hoi Lotteisabel,

Ik kan me goed voorstellen dat je bang bent dat het misgaat. Ik ben vanmorgen voor de eerste echo geweest en ze zag wel een dooierzakje maar verder nog weinig. Dit kon 2 oorzaken hebben, of we waren te vroeg, of het vruchtje zou afkomen. Blll... wat ben ik geschrokken. Mag nu over 2 weken terug, dan zou ik 8 weken moeten zijn. Angst is echt het ergste wat er is..
Succes en sterkte ermee.

Liefs Vlinder
 
Hoi Lotteisabel,

Ik kan me goed voorstellen dat je bang bent dat het misgaat. Ik ben vanmorgen voor de eerste echo geweest en ze zag wel een dooierzakje maar verder nog weinig. Dit kon 2 oorzaken hebben, of we waren te vroeg, of het vruchtje zou afkomen. Blll... wat ben ik geschrokken. Mag nu over 2 weken terug, dan zou ik 8 weken moeten zijn. Angst is echt het ergste wat er is..
Succes en sterkte ermee.

Liefs Vlinder
 
Hoi Lotteisabel,

Ik kan me goed voorstellen dat je bang bent dat het misgaat. Ik ben vanmorgen voor de eerste echo geweest en ze zag wel een dooierzakje maar verder nog weinig. Dit kon 2 oorzaken hebben, of we waren te vroeg, of het vruchtje zou afkomen. Blll... wat ben ik geschrokken. Mag nu over 2 weken terug, dan zou ik 8 weken moeten zijn. Angst is echt het ergste wat er is..
Succes en sterkte ermee.

Liefs Vlinder
 
Terug
Bovenaan