Bang dat ik ziek wordt en dat ik dan geen borstvoeding meer kan geven.

Hallo mama's,

Ben 17 okt bevallen van een kanjer van een zoon 'Daniel' zijn zus Liselotte van 3 jaar vind het geweldig. De eerste week ging het niet zo goed, omdat ik toen lekker een weekje op bed ben blijven liggen en dat is wel raar geweest voor haar, maar nu gaat alles weer goed. Nou ben ik alleen een persoon wat zich van te voren druk maakt over wat er zou kunnen gebeuren. Er schijnt weer iets te heersen, diaree en zo en nu maak ik me dus druk om het feit dat ik dat zou kunnen krijgen omdat iedereen zegt dat je weerstand nu laag is en dat je zo wat oppikt. Ben bijna nooit ziek maar ben wel angstig voor overgeven, ook als me dochter dat heeft (is nu drie jaar en heeft dat pas 2x gehad) dus dat valt op zich wel mee maar maak me er dus wel al weer druk om. Kunnen jullie wat zeggen waardoor ik me niet zo'n zorgen maak...............Zijn er moeders die er ook last van hebben dat als hun kids ziek zijn dat ze zich dan ook gelijk heel rot en angstig voelen, kan het gevoel niet goed uitleggen maar het is heel vervelend. Wil er alleen maar graag voor ze zijn zonder dat ik me rot voel.

Hoop op begrip, groetjes Syl

Hoi Syl,

Eerst even dit hoor. Heb een dochter van 3 jaar Suzanne en een zoontje van 17 oktober: Daniel. Toevallig he!!!

Ik had meteen de eerste week behoorlijk last van vaste hoest. Kon niet anders, een week later had Daniel het ook. Zielig na het drinken hoor! Maar hij knapt er sneller van op dan ik merk ik al. Kids zijn best weerbaar hoor. En bovendien, ze moeten toch eens weerstand opbouwen? Soms is er niks aan te doen joh. Ik vraag kraambezoek met griepverschijnselen een andere keer te komen, maar als je zelf iets hebt is daar niks aan te doen joh!

Groetjes
Wasabimammie!

Hoi Sylwils,

Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Maar kan alleen zeggen, Niet doen!!!!!!
Zonde van de tijd en de energie.

Over de borstvoeding ook geen zorgen maken. Ik ben twee weken na de bevalling ziek geweest (overgeven en diaree). Mijn bv liep terug maar door rust te nemen (wat niet makkelijk is met   nog een peuter en kleuter) en heel aanleggen heb ik het prima weten op te vangen. Een week later hebben we beide spruw. Weer een terug loop, maar weer zijn we er uit gekomen.

Als er iets gebeurt is er altijd wel een oplossing.

Mo

Terug
Bovenaan