bang dat spontaan zwanger worden er niet meer in zit?????

A

Anoniem

Guest
 hallo meiden,

ik lees al een tijd mee en heb ook al eens een vraag gestelt maar ik moet even mijn hart luchten..
ik ben mandy 30 jaar en 3 kinderen 10,7,2
Ben vorig jaar juli gestopt met de pil en in nov 05 zwanger geworden maar dat mocht maar 8 weekjes duren..
Op 27 dec verloor ik wat bloed maar had nergens last van maar toch maar even laten nakijken er klopte dus geen hartje helaas,een afspraak gemaakt om men te laten curiteren op don 2 9dec maar die afspraak had ik afgezegt ik was niet echt lekker dus afspraak verschoven naar de week erop die heb ik dus ook afgezegt ik was nog steeds honds beroerd ik vertrouwde het niet na veel gezeur van manlief toch een nieuwe afspraak gemaakt met gyna op 5 jan en wat bleek er zat er nog een alleen niet in de baarmoeder maar in de eileider....sávonds moest ik gelijk terug komen want het was een lopende tijd bom..het kon elk moment barsten..dus geen eens tijd om het te verwerken.. Nou daar lig je dan ik was zwanger van een tweeling en in eens had ik niets meer!!!!
Ze hebben ook mijn linker eileider weggehaalt..Omdat ik grote kans op herhaling had het was te beschadigd.Op dit moment gaat het redelijk met me ik heb 3 gezonde kinderen dus wat wil je nog meer...NOU EEN 4  DE....
Ben nu 5 ronde verder en nog niet zwanger    ik ben er ook misschien wel te veel mee bezig maar ja ik zal niet de enige zijn...de ene maand voel ik de  eiersprong wel (de linker kant maar daar zit geen eileider meer) de andere maand voel ik niets ik weet ook wel dat dat niets hoeft te betekenen maar toch ik wordt er wel heel erg onzeker van
allemaal veel succes met zwanger worden
moet opschieten moet de kids uit school halen

alvast bedankt voor het lezen van mijn geklaag

veel liefs mandy  

Hallo MAndy,

Ik vind niet dat je klaagt hoor. Wat moeilijk zeg om een zwangerschap zo te
moeten beeindigen. Misschein dat je voor de zekerheid toch nog eens een
afspraak bij de gyn. kan maken. Gewoon om te kijken of alles goed is en
hoeveel kans je nog hebt om op natuurlijke wijze zwanger te raken met 1 eileider.
Als de gyn. bevestigt dat alles voor de rest gewoon goed is heb je in ieder geval die
geruststelling. En dta je zo naar een 4de verlangt dat is normaal, het verlangen naar een 2e,3e,4e kindje kan net zo groot zijn als het verlangen naar een 1e.
Heel veel succes.

Groetjes Leonie

Hoi Mandy

Wat een verhaal joh. Ontzettend erg voor je.
Maar ik zou als ik jou was toch ook even naar de gyn terug gaan.
Om jezelf nog even te laten onderzoeken en te horen wat de kansen nog zijn.
Wat het antwoord dan ook gaat worden, je zal dan pas wat geruster worden.
En misschien heb je gewoon nog wel een goede kans hoor!
Heel veel sterkte en succes!

Liefs Linnepinnie

hoi meiden

bedankt voor jullie reactie mijnnod is as zat 27 mei en dan ga ik volgende week de ha
maar eens bellen.Bij de nacontrole bij de gyna was alles goed ze zij dat ik even veel kans heb als normaal maar ik heb het gevoel dat mijn rechter eileider niet goed is..
nog maar een keer naar laten kijken dan he mocht ik weer ongi worden

gr mandy

Terug
Bovenaan