Bang en agst

Hoi allemaal,

Vrijdag opeens een licht positieve test en zaterdag een clean blue test gedaan en die is positief. Volgens berekeningen zou ik 4 weken en 2 dagen zijn vandaag. Afgelopen vrijdag en zaterdag was ik misselijk (niet super maar wel hele tijd een ‘katerig’ gevoel), gister was het ook nog een beetje maar vandaag is het eigenlijk weg. Moet wel steeds boeren....
Moet ik me zorgen maken? Ik kan al slecht tegen onwetendheid en weet nu echt niet hoe ik dit ga volhouden.....

Nee hoor dat zijn de symtomen die erbij horen doordat je het hcg hormoon aanmaakt. 
Ik heb zelf geen last van misselijkheid. En soms ook geen symtomen dat is ook soms niet fijn want dat maakt je onzeker  of alles nog wel goed zit.

Ssucces  met je zwangerschap.  En probeer  je niet  druk te maken die kwaaltjes horen er nu eenmaal bij. Elke zwangerschap  is anders

Je kunt het echt niet weten van te voren!! Er is geen voorspelling hoe je zwangerschap zal verlopen.
Mijn eerste zwangerschap begon ik vol goede moed. Ineens werd ik met een klap kotsmisselijk en dat is to 16 weken DAG en NACHT gebleven. Het was een hel! Pas met 20 weken was het voorbij.

Nu ben ik weer zwanger en ik werd weer misselijk. Ik was doodsbang dat het precies hetzelfde zou zijn, zo voelde het wel. Maar na een paar korte weken was het al weg! Maar tot 12 weken matig misselijk geweest :D

Dus gewoon afwachten. En succes, het is niet altijd een roze wolk fysiek, maar het gaat snel voorbij en straks weet je er niks meer van :p

@Nbaas, Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Dat gevoel herken ik! Na drie miskramen ben ik ook heel onzeker en grote angst dat het weer misgaat. Zondag tm woensdag ben ik heel erg misselijk geweest, maar donderdag was het ineens weg, vrijdag ook, en zaterdag wel weer maar veel minder. 
Vanmiddag de echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien! Dus probeer het naast je neer te leggen en geniet, want stress is ook niet goed. ;-)
Succes met alles! 

Nbaas, gefeliciteerd!!
Het hoeft niets zorgwekkends te zijn. Ik snap precies wat je bedoeld want mijn symptomen namen 1,5 week geleden ook af. 
Inmiddels een echo met kloppend hartje gezien en kotsmisselijk. 
Dus vooral genieten van de dagen dat je je goed voelt en je proberen geen zorgen te maken. 

Symptomen zeggen niets hoor! Ik heb ook dagen lang niets gevoeld in het begin en zo weer een paar dagen wel. Tik nu bijna de 27 weken aan ? vergeet niet dat je nog kort zwanger bent, die kwaaltjes en klachten komen vanzelf hihi                      

Hormonen zijn een &***! 
Vorige maand ontzettend misselijk, hoofdpijn, buikpijn, erg moe en mijn borsten daar mocht nog niemand naar kijken zo pijnlijk. Helaas was dit maar van korte duur. Vandaag weer positief getest nadat ik het vreemd vond dat ik mijn "periodepuist" nog niet had gekregen.. krijg er altijd 1 tot 3 rechts op mijn kin, haha. Maar heb nergens last van! Beetje last van mijn rug, maar dat komt doordat het matras aan vervanging toe is. Pin je dus niet vast op het aanwezig of afwezig zijn van symptomen! 

Terug
Bovenaan