Bang en onzeker na eerste echo

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb al eens een topic gestart maar helaas kon ik deze niet wijzigen.</p><p>Vanochtend een eerste echo gehad, deze was inwendig. Hierop was verdikt baarmoederslijm te zien & een zwart rondje (wat dit is hebben ze niet uitgelegd, lekker vaag..). Er was (nog) geen vruchtje te zien.</p><p>Ze denken dat ik 4-5 weken zwanger ben. Ik moet over 2 weken terug komen voor een nieuwe echo omdat het waarschijnlijk nog te vroeg is.</p><p>Ik heb heel veel testen gedaan en dit zijn wel echt knaltesten. Ook heb ik steeds kramp, en geen bloedverlies. Wel veel witte afscheiding.</p><p>Ik ben na de echo enorm onzeker en bang... We hebben weinig uitleg gekregen vond ik. Herkennen jullie het echobeeld dat ik beschrijf? Ervaringen? :)</p><p> </p>

Het kan zijn dat de echo te vroeg was en dat er daarom nog niets te zien was. 4-5 weken is ook érg vroeg :)
Je kan morgen even bellen en om uitleg vragen?

Het kan zijn dat de echo te vroeg was en dat er daarom nog niets te zien was. 4-5 weken is ook érg vroeg :)
Je kan morgen even bellen en om uitleg vragen?

hallo!

ik heb met 4/5 weken ook een echo gehad, omdat ik niet wist hoelang ik zwanger was. ik heb precies het zelfde kunnen zien. alleen een zwarte leegte. Vruchtje was nog niet te zien. Maar dat is echt normaal hoor meid! 2 weken later heb ik weer een echo gehad. Vruchtje gezien waarvan de hart klopt! Inmiddels ben ik 20 weken zwanger.
Je moet nog even geduld hebben. Over een paar weken zie je meer. 
Liefs

Hoi! Ik had in het begin met 5 weken ook een echo omdat ze vanwege mijn buikklachten bang waren dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Op de echo zagen ze inderdaad alleen verdikt baardmoederslijmvlies en een zwangerschapsringetje. Misschien bedoelen ze dat met het zwarte rondje? Dst was een teken dat er een zwangerschap is maar nog te vroeg om een vruchtje te zien. Ik heb me daar eigenlijk toen geen zorgen om gemaakt. Ik mocht ook 2 weken later terugkomen en toen zagen ze zelfs al een hartje kloppen! :) dus hou hoop, het kan nog alle kanten op gaan zo vroeg in je zwangerschap 

@xmila dankje voor je berichtje! Bij mij deden ze idd ook de echo omdat ze de duur niet wisten. Ze gaan nu uit van 4-5 weken omdat de clearbluetest 2-3 weken aangeeft 

Terug
Bovenaan