Bang en onzeker

<p>Hoi Dames,</p><p> </p><p>Zoals een aantal van jullie weten. Zijn wij al best lang bezig voor een kindje (2,5 jaar, eerste kindje). </p><p>Aantal miskramen gehad<br />Ziekenhuis bezoekjes ( geen bijzonderheden)</p><p> </p><p>Nu hebben wij (vooral ik) het de laatste maanden laten rusten. En hadden zoiets van het komt wanneer het komt. <br /><br /></p><p>EN GUESS WHAT! <br />IK BEN ZWANGER? SOOOO HAPPY!! </p><p>Gisterenmiddag een clearblue digitaal test gedaan vandaag NOD  en geeft aan 1-2 weken zwanger. <br /><br /></p><p>Heb wel best wat steken in me buik kramp gevoel beetje net alsof je ongesteld moet worden, vooral in de avond, t maakt me gelijk weer bang. Wat nou als…</p><p>Gezien het verleden met miskramen,  Zouden ze dan een vervroegde echo doen? </p><p><br /><br />https://ibb.co/NKm86kt</p><p> </p><p> </p>
 
Gefeliciteerd!! Betaald kan je sowieso een vroege echo doen vanaf 6 weken geloof ik? Maar als je miskramen heb gehad, heb je er geloof ik kosteloos recht op omdat het medisch is. Zou daar even over opbellen en een afspraak maken! Nogmaals Gefeliciteerd

Oh en wat betreft die steken, onwijs veel vrouwen hebben dat aan het begin!
 
Ik heb ook meerdere miskramen gehad, ik zou dit gewoon aangeven bij je verloskundige of Gynaecoloog, en erbij zeggen dat het je onzeker maakt, ik heb zelf met 5 weken de eerste echo gekregen, je hebt dan kans dat je nog geen hartje ziet, maar in mijn geval zagen ze iniedergeval iets!
 
@Gebrvl bedankt voor je reactie. Bij jou de zwangerschap uiteindelijk wel goed gegaan? En gaf het jou rust dat je met 5 weken een echo kreeg? 
 
Onwijs Gefeliciteerd!! Idd mag je meestal eerder komen voor een echo na eerdere miskramen. En anders betaald dit kan ook vanaf 6w. Ik was ook angstig omdat ik de hele tijd dacht oh ik word toch nog ongesteld want had ook van die menstruatie krampen. Maar hij is alweer 7mnd oud ? Dus hopelijk gaat het bij jou ook allemaal goed! Veel geluk en succes gewenst. ????
 
@WBM dank je wel ? 
Ik ga morgen zeker even de verloskundige bellen?. Hoop zo dat hun ook zeggen dat ik eerder mag komen. Bij de vorige zwangerschap kon het namelijk niet, ze gaven toen ook aan dat het te vroeg was en toch nog geen kloppend hartje zouden zien( is ook een miskraam geworden). Het zou mij wel wat zekerder maken als ik wat eerder mag komen. ? 
Super bedankt voor jou ervaring, dat maakt mij ook weer wat zekerder. Succes met jou kleintje ?
 
 
@dromertje Ja ik ben nu inmiddels 27 weken zwanger! Vooralsnog alles helemaal goed gelukkig, maar heb in het begin veel moeite gehad er vertrouwen in te hebben. De echo’s hebben mij hierin veel rust gegeven, omdat ondanks het hartje de eerste echo’s nog niet klopte, ik het wel zag groeien, en ik wist dat het op de goede plek zat, om het zo maar te zeggen.
 
Terug
Bovenaan