bang.erg he..

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal..eindelijk na zo lang proberen ben ik nu eindelijk zwanger..maar vreselijk zenuwachtig ik heb 2 jaar terug miskraam gehad,dus de zenuwen gieren door mij lijf..

ik weet nu vanaf 17 februari dat ik zwanger ben dus best alweer een tijdje,maar die spanning blijft,alle pijntjes zijn eng bah!ben nu 6 wkn en 3 dgn zwanger(na mijn eigen berekening!)14 maart  dus nog een hele week krijg ik mijn eerste echo,wat een spanning...
zijn er meerdere van jullie waar bij de zenuwen gewoon alles bijna verpesten?ik ben natuurlijk heel blij,en heb weinig klachten vlagen misselijkheid,is te doen,pijnlijke borsten en een wat zeurderige buik,maar ja dat hoort lees ik overal..ik hoop dat ik lot genootjes vind haha,en me misschien een beetje gerust stellen,ik ben al blij dat ik nu ruim 2 wkn weet dat ik zwanger ben,vorige keer ging het na 6 dgn al mis!
sterkte allemaal.kus van petra

Hoi Petra,

Volgens mij is het heel normaal dat je bang bent.
Ik ben zwanger van de eerste zonder dat ik ongi ben geweest.
Ik ben ook bang. Je voelt zo veel in je lichaam en ik weet niet altijd of het wel goed is wat je voelt. Gelukkig zijn hier een hoop verhalen te lezen...
Sommige kunnen je erg gerust stellen. En het is altijd wachten op de echo. ik mag 15 maart een echo laten maken. Ben zo nieuwsgierig!
Ik kan niet wachten om het tegen iedereen te gaan vertellen.

Nou Petra veel succes, en je bent niet de enige hoor.

Liefs kitty

Hi Peetie,

Ik ben na 2.5 jaar een miskraam gehad te hebben ook weer zwanger. Ik weet waar jij mee zit en begrijp hoe je voelt. De vorige keer is het leventje bij 8 weken gestopt. De eerste paar weken waren een hel voor me. In de 6e week had ik al mijn eerste echo. Alles was goed, maar dit stelde mij absoluut niet gerust. De 2e echo heb ik bij 10 weken gehad. Ook toen was alles goed. Ondanks dit bleef ik zeer onzeker. Ik dacht dat als ik de 12e week zou halen , me wat beter zou voelen. Ik ben nu bijna 18 weken en nog steeds ben ik niet gerustgesteld.  

Ik weet , ik moet  me niet zo druk maken en ervan proberen te genieten ( krijg ik zo vaak te horen) , maar het lukt niet echt.

Groetjes,
Nomidia  

Hoi Petra,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn dat je weer zwanger bent.
Ik ben zelf v/d 1ste keer zwanger en ben continue angstig. Ondanks alle verhalen die je hier leest blijft de angst bestaan. Bij ieder pijntje denk ik oei zal dat wel goed zijn. Dus het is totaal niet gek dat je je zo voelt. Zeker niet omdat het bij jou  eerder is misgegaan. Wat dat betreft kan ik je eigenlijk ook niet zo goed advies geven want ik ben zelf zo'n stresskip. Geduld hebben zeggen de meeste en positief blijven ( hoe moeilijk dat ook is soms) is het beste.
Ik wens je veel sterkte en ook plezier!

Groetjes Loraine

gelukkig ben ik niet de enigste,fijn dat jullie zo snel een reactie geven top vind ik dat!
ik ben ook blij als ik bij de echo ben geweest want dan ben ik hopelijk ook iets geruster,maar ook ik ben wel een stresskip hoor,hahaha..

met een 8 wkn een miskraam is ook erg he?mijne was al met een week of 5 maar toch,het verdriet wat je er van heb,blijft,en helemaal als je weer zwanger bent.(en lang geduurd heeft!)
maar hebben jullie ook soort menstruatie pijn in jullie buik,dat maakt me helemaal zenuwachtig bah.ik probeer echt wel te genieten hoorook al klinkt het niet zo haha..
wel spannend 15 maart je echo,ik de 14de ik duim met je mee!!

Hoi hoi,
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Dat je bang bent is volgens mij heel normaal. Ik had dat ook heel erg en nog steeds, eerst dacht ik als ik die 12 weken maar haal en toen 16 en toen 20 en toen dacht ik vanaf 25 weken is het levensvatbaar en nu zie ik die kleintjes op mijn werk die zo vroeg geboren zijn en kijk ik alweer uit naar de 30 weken.
Ik vind het ook eng als ik dingen voel die ik niet eerder gevoeld heb. Ik denk dat een beetje angsst wel gezond is maar probeer ook te genieten van je kleintje!!!
Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan en dat je volgende week het hartje ziet kloppen en dat je een beetje geruststeld. Blijf er vooral ook met je partner over praten, dat helpt want die zijn vaak wat nuchterder, wij hebben ook nog eens last van de hormoontjes.
Groetjes,
Mar

Grappig Petra 14 maart, Kitty 15 maart en ik 16 maart v/d 1ste echo... Ik ben heel benieuwd   hoe het ons allen zal vergaan.
Soort menstruatiepijn in de onderbuik heb ik ook steeds en weet niet of dat goed is. Ik heb het de VK wel gezegd maar kreeg ook daar niet echt een duidelijk antwoord. Hij zei dat je heel veel verschillende dingen voelt maar niet overal een vinger op kunt leggen. Dus wederom het antwoord afwachten maar............. Pfff
Ik ben wel ineens van mijn misselijkheid af en ook geen pijnlijke borsten meer. Daar maak ik me wel zorgen over. Gisteravond dacht ik wat bloed te hebben toen ik naar toilet ging maar vanochtend was het ok. Wel werd ik enorm duizelig wakker. Jullie daar ook last van?

Groetjes Loraine

Terug
Bovenaan