bang gemaakt!!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Mijn mannetje en ik hadden flink ons best gedaan afgelopen maand, want we hebben om de dag geklust. Nu kreeg ik van 2 mensen te horen "als je toch om de dag geklust hebt, dan zou het toch eigenlijk raak moeten zijn, is er niet iets aan de hand!!"
Daar had ik dus echt NIET bij stil gestaan, ik had gewoon zo iets van, ach kan gebeuren!

Nou is mijn vraag, zijn er meer meiden die actief (lees om de dag) geklust hebben en TOCH ongi zijn geworden?!

liefs kreeftje

Hoi kreeftje,

Het is echt niet zo dat je gegarandeerd zwanger bent als je regelmatig klust. De zaadjes kunnen de verkeerde kant op zwemmen, de maan staat verkeerd, ......
Als je regelmatig klust dan heb je een kans van ongeveer 20% dat het gelukt is. Er is dus niet gelijk iets met je aan de hand als het niet is gelukt.
Gewoon lekker doorklussen en je geen zorgen maken, want stress is niet bevordelijk voor je vruchtbaarheid.

Groetjes Hanneke

Hoi,

Ik zou me niet al te veel zorgen maken als ik jou was (hangt er natuurlijk ook van af hoe lang je al bezig bent natuurlijk). Mijn man en ik seksen elke dag, dit doen we al zo lang we samenwonen (toch al een jaar of 3 dus), en toch was het bij mijn zoontje niet van de eerste keer raak. Hij werd verwekt in ronde 3. Nu zitten we alweer in ronde 4, en nog geen 2de op komst. En dan krijg je inderdaad wel eens de vraag of er niks mis is. Terwijl we eigenlijk dus nog niet zo lang bezig zijn... Mijn gynaecoloog zei dat je elke cuclus 8% kans had om zwanger te worden, als je minstens eens in de 3 dagen seks hebt. Door het vaker te doen vergroot je de kans wel, maar aan 100% zal je nooit geraken. Niet te veel over piekeren dus! Voor je het weet is het jouw beurt.

Groetjes,
Marian

hallo,

Ik ga nu de vierde ronde in. WE hebben ook afgesproken om ook deze maand weer om de dag te klussen. Zolang we dat volhouden en er [plezier in hebben is dat goed te doen.
Dus nieuwe ronde nieuwe kansen!

bedankt voor jullie reactie, is wel weinig trouwens het percentage dat je zwanger kunt raken. Ik heb altijd gedacht dat het veel meer was.

groetjes kreeftje

WIJ KLUSSEN OOK OM DE DAG

HET IS HEEL NORMAAL DAT HET NIET GELIJK LUKT

GROETJES NATASJA

Hoi lief Kreeftje,

Laat je nix wijsmaken hoor! Anderen weten het altijd beter. Wij en vele anderen klussen al maanden om de dag en ik voel mijn eisprong altijd heel goed en nog steeds zonder resultaat! Het kan voor sommigen gewoon langer duren, dat is natuurlijk kl*te, want je wilt het oh zo graag. Maar maak je nog geen zorgen, het kan toch nog hoor!

Liefs Anne

Terug
Bovenaan