Bang!!! Komt dit bekend voor?

Hoi meiden,

Ben al een tijdje niet meer geweest. Heb in Maart en mk gehad met 6 weken en daarna heb ik het even rustig aan gedaan. Wel af en toe meegelezen..maar hier ben ik weer. 'k Zit nu midden in m'n vruchtbare periode wat ik aan de ene kant weer heel spannend vind maar ook eng....stel je voor dat het weer mis gaat, gaat er telkens door m'n hoofd.
Maar goed probeer toch positief te blijven denken.....Herkend iemand dit?

Groetjes Marjolein

Hoi Marjolein

Ik heb ik januari een miskraam gehad. ik was 11 weken zwanger.
Ik ben nog steeds erg verdrietig en huil nog veel wan ik mis mijn baby heel erg.
Toch ben ik vandaag via de test er achter gekomen dat ik weer zwanger ben.
Ik ben ongelovelijk bang, en amper blij. toch moet ik proberen er van te gaan genieten. En dat zal ik doen. ik zal mijn eerts kindje nooit vergeten.
Dus ja ik denk dat ik je gevoel en je angst een beetje ken, doe wat je hart je ingeeft. De kans dat het de tweede keer misgaat is veel kleiner. Dus ga er voor en je ziet wel wat er gebeurt!

Groetejs Patricia

Hoi Marjolein

Ik sluit me helemaal bij Patricia aan. Heb eind februari een miskraam gehad, ook met 11 weken, en moet zeggen dat ik heel graag weer zwanger wil worden, maar het net als jij ook behoorlijk eng vind.
Laten we er inderdaad maar van uit gaan dat het de 2de keer wel goed gaat (moet er niet aan denken, nog een keer die ellende..)

Ik zal in ieder geval aan je denken!

Groetjes, Chris

ik heb begin maart een miskraam gehad met 6,5 weken en ik ben ook een beetje bang wil zo graag weer zwanger zijn maar ben wel bang dat het dan weer fout gaat.
iedereen zegt wel dat het verteld dat je zwanger kan worden (en op mijn positieve dagen heb ik daar ook veel aan). maar wie zegt dat je het ook kan voldragen.
mijn vriend en ik zijn echt wel bezig en hopen ook echt dat het lukt maar zal wel erg nerveus zijn of het ook god gaat.
groetjes tijger.

PS: ik hoop voor je dat het snel lukt en zo zie je maar je bent echt niet de enige.(jammer genoeg voor iedereen die het mee maakt).

Terug
Bovenaan