bang, maar heel blij tegelijk.

hoi hoi

ik heb hier nog niet eerder geschreven maar zit al wel een hele poos mee te lezen.
en nou dacht ik laat ik ook eens wat neer typen.
ik ben ajenda en 24 jaar.en dik 2 en half jaar bezig voor een eerste kindje
ik heb vorig jaar augustus en november een miskraam gehad
nou was ik deze week weer over tijd en heb gister getest en ben weer  ZWANGER    yoepie!!!!
maar ik ben ook bang dat het weer misgaat, ik heb bij mijn vorige zw en mk hier niks geschreven maar heb nou wel die behoefte   ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik dat hier doe.

liefs jorenda

hoi hoi

tuurlijk meid mag je hier schrijven.....

ik kan me een beetje inleven in jouw situatie. ik heb eind juli ook een mk gehad en ben nu weer zwanger ( iets meer dan 6 weken) en vind het doodeng..

de vorige keer kwamen we er bij de echo van 8 weken achter dat het mis was en de dag erna ben ik gecuretteerd .....

ik heb 17 januari weer een echo, maar als ik aan die datum denk dan draait mijn maag wel drie keer om....ben zo bang dat het weer mis is....

reageer nu nog gereserveerd en koop dan ook nog niets... dat doe ik pas na de echo of misschien nog wel later.......

zou zo graag zekerheid willen hebben maar ja dat krijgt niemand

meid sterkte ermee en als je wilt kletsen ......

liefs tobi

hoi hoi

leuk dat ik hier mag schrijven, maar lijkt me voor sommigen wel moeilijk dat er iemand schrijft die zwanger is, ik weet helaas hoe k.. het is als je net een miskraam hebt gehad en dan leest dat er iemand wel zwanger is.

ik  snap je wel dat je nog nix durft te kopen dat gevoel heb ik ook
ben nou 5 weken zwanger en ik heb zoiets van    eerst maar eens een goeie echo en dan zien we wel weer.
ik ga morgen de vk maar eens bellen dan is het misschien allemaal iets werkelijker.

he ik laat wel weer eens wat horen.

groetjes jorenda

Hoi Jorenda,

welkom en gefeliciteerd!
Zal ebst spannend zijn in het begin, maar probeer er vooral van te genieten! Hoop dt je snel een goede echo hebt

Groetjes!

Hoi Jorenda,

Gefeliciteerd joh!! Hartstikke leuk voor je.
Probeer al wel een beetje te genieten van je zwangerschap ook al is het nog zo pril. Weet wel hoe moeilijk dat is maar toch.
Succes bij de eerste echo, deze keer zal het vast en zeker goed zijn.

Groetjes Natasja

Terug
Bovenaan