Bang na bloeding

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik ben nu 32 weken zwanger van mijn 2e kindje. Nu heb ik pas een bloeding gehad. Dat is gelukkig dezelfde dag nog gestopt. Ik heb toen ook een controle gehad van de verloskundige (heeft de buik gevoeld en naar het hartje geluisterd) Volgens de verloskundige is er niets aan de hand.  

Toch ben ik nu erg ongerust en durf bijna niet meer naar de wc te gaan.  Ik ben best bang dat het weer gaat bloeden, of dat er toch iets niet in orde is. Gelukkig is de kleine wel lekker actief, hij draait en schopt echt nog alle kanten op.

Ik  mag de verlokundige bellen als ik ongerust ben, maar  komt  dat dan niet over alsof ik haar niet vertrouw/geloof. Want volgens haar is alles in orde.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes,
Eveline

een bloeding kan vaak geen kwaad ik heb het ook in het begin gehad en dat gebeurt wel vaker
sommige vrouwen worden zelfs nog ongesteld.
ik heb niet gebelt maar het kan wel als je je zorgen maakt bellen mag altijd je valt ze niet lastig echt niet
groetjes marijke

Hallo,

Ik heb tevens met 32 weken een flinke hoeveelheid bloed verloren (incl. stolsels). 1 uitbarsting, zeg maar, en toen was het voorbij. Van de verloskundige moest ik direct naar het ziekenhuis en aldaar hebben ze diverse onderzoeken verricht. Uiteindelijk heb ik 4 dagen in het ziekenhuis gelegen ter controle.  2 dagen 100% bedrust en daarna mondjes maat uit bed. Na allerlei controle en supervisie is er nog steeds niet duidelijk wat er gebeurt was. Maar de kleine voelde ik al heel snel, hartslag was goed verder, dus conclusie was geen gevolgen voor de baby. Ik ben nu in de 37e week en heb tot nu toe geen bloedverlies meer gehad. Ik hoop dat dit ook voor jou geldt.

Groeten,

Sharon (37w3dgn)

Terug
Bovenaan