bang niet te kunnen genieten van positieve test.

Hoi allemaal,

Zondag is mijn NOD...heb al een tijd weer last van verschijnselen. In iets sterkere mate dan tijdens de zwangerschap in mei. Heb sterk het gevoel weer zwanger te zijn maar ook sterk de wens natuurlijk. Ik wacht rustig af maar denk wel veel aan het moment wanneer de test positief zal zijn! Zou ik dan echt kunnen genieten? Mijzelf kennende zal de onzekerheid toeslaan en dat is natuurlijk ook wel logisch na mijn miskraam. Gelukkig mag ik dan met 7 weken al komen voor een 1e echo.
De verloskundige zei dat het licht weer op groen zou staan na mijn 1e menstruatie, maar daar hebben we dus niet op gewacht! Het was zo fijn om zwanger te zijn dat wil ik weer meemaken en kan geen maand 'vespelen' in mijn ogen.
We zien wel hoe het zal gaan. We kruipen langzaam naar de zondag..

Liefs Ineke

hoi ineke ik ben kim en ben van het aug. forum,ik wilde je even een hart onder de riem steken. ik zelf heb ook 2 miskramen gehad voor dat ons eerste kindje geboren werd (mei 2004) en ik moet je heel eerlijk bekennen toen de derde keer de test dus positief was ik dus wel even moest slikken want wat als het weer zo veel verdriet doet, ik wist niet of het dan nog wel goed zou komen. ik vond het ook wel een moeilijke zwangerschap ik was te bang dat het weer fout kon gaan. ik was pas opgelucht toen ze onze kleine meid op mijn buik legde ze heet eva betekend leven. ik wens je heel veel sterkte en hoop voor jou op een hele mooie zondag ik zal aan je denken liefs kim

Hoi,

Bedankt voor je reactie. Pas vandaag!! Zet de ongestelheid pas echt goed door. Nu voel ik me wel weer oke. Toch altijd weer een moment van zekerheid wanneer je dan weer ongesteld wordt. Even niet bezig zijn met kwaaltjes/verschijnselen...
Toch heb ik de hele week echt gehoopt dat ik zwanger was maar wel in mijn achterhoofd dat de verloskundige had gezegd dat het licht nog op rood stond tot mijn 1e ongesteldheid. Het licht staat nu dus op groen en het is toch wel fijn om te weten dat mijn lichaam weer hersteld is en weer in staat is om eitjes tot springen te brengen!! Nu maar zorgen dat de zaadjes ook hun werk zullen doen. Maar daar gaan we van uit hoor!

Liefs Ineke

Terug
Bovenaan