bang om alleen te bevallen

A

Anoniem

Guest
hallo ik ben nieuwe op deze site wij zijn bezig voor een derde kindje nog niet zwanger maar mijn vraag is hoe groot de kans is dat ik van me derde kindje ook snel zou bevallen de eerste bevalling duurde ongeveer 5 uur totaal mijn 2de bevallen duurde een half uur 45 min totaal vanaf eerste wee tot dat mijn zoon op mijn buik lag die is ook geboren dat we alleen waren mijn vriend heeft dus de kleine gehaald hoe groot is de kans dat dat weer gaat gebeuren

Ik denk dat daar niet veel over te zeggen valt... Elk kindje dat je krijgt is weer anders en zo zal ook elke bevalling anders zijn.

Ik heb zelf geen ervaring, maar bij mijn moeder (4 kinderen) ging eerste bevalling heel snel, de tweede duurde erg lang, de derde ging 'gewoon' en de vierde weer heel snel.

Ik denk dus dat je op jouw vraag niet een eenvoudig en betrouwbaar antwoord kunt krijgen...

Succes met klussen voor jullie nummer 3!

Liefs Daisy

zoals Daisy al zegt: elk kind is anders, dus het kan ook zo zijn dat het nu wel langer duurt..

Mijn broer was er al in 2 uur.. en ik.. tsja.. mijn moeder heeft 53 uur over mij gedaan!!!
Op woensdag begonnen, en ben op zaterdag geboren. (ik ben toevallig op de uitgerekende datum geboren dus zeg altijd: afspraak is afspraak, ik kom niet eerder hihi)

Het is niet fijn natuurlijk om zo snel zonder 'hulp' te bevallen, maar 53 uur is ook geen pretje.

Ik denk dus dat het niet hoeft, dat de 3e ook zo vlug geboren wordt!
Succes met zwanger worden!

Hay hay,

De kans dat de derde ook heel snel zal komen is groot. De verloskundige zal dan ook gelijk komen als je belt!

Je wordt hierdoor anders behandeld!

Wees gerust liefs

Terug
Bovenaan