bang om opnieuw zwanger te worden!

Hallo iedereen,

Ik heb twee maand geleden een miskraam gehad. Ik was 14 weken en toen ik voor de tweede maal op controle ging heeft de gyneacoloog vastgesteld dat ons kindje al 5 weken dood was. De dag nadien ben ik gecurreteerd geworden. Het was een heel zware periode en dat is het nu soms nog.
Ik ben nu ondertssn reeds éénmaal ongesteld geweest en normaal moet ik nu ieder moment opnieuw ongesteld worden. Ik ben zo bang!!! Ik wil echt opnieuw zwanger worden, maar wanneer kan ik een testje doen.
Groetjes Beltje

Volgens babybrabbel kun je een dag van te voren testen/. volgens de testen zelf op de dag dat je nod zou zijn. ik heb zelf in maart vijf dagen te vroeg getest en was positief. helaas is dit een maand later misgegaan/ Ik zou zeggen heel veel succes en heb je men. klachten of niet???
groetjes Bianca H

Hallo,
Ik heb gisterenavond een testje gedaan en die was negatief. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld, en ik weet ook nog niet exact hoeveel dagen mijn cyclus duurt door mijn miskraam.
Ik heb wel nog geen men. klachten, geen pijn aan mijn rug of buik!! Misschien ben ik teveel gefocust op een nieuwe zwangerschap.
Ik vind het heel erg dat jij ook een miskraam heb moeten meemaken. Gaat het een beetje?
Groetjes beltje

Hoi Beltje,

Ik leef met je mee. Ik heb afgelopen zondag een miskraam gehad en ook ik heb de angst er goed in zitten voor de volgende keer. Ik vond het echt een vreselijke ervaring en hoop dat ik het nooit meer hoef mee te maken. Ik hoop voor ons dat we snel een goede zwangerschap mee mogen maken!!!

groetjes Frédérique

Hoi Frederique,
Sorry van je miskraam, ik wens het echt niemand toe!! Het is van mij nu reeds 2 maand geleden en vandaag heb ik heel zware dag. Een vriendin van mij is bevallen vandaag van een dochtertje! Allé ik ben blij voor haar hé, maar het doet wel pijn. Normaal gingen onze kindjes naar dezelfde dagmoeder gaan. Het doet echt raar. Maar ja das tleven zeker.
Hou je goed hé en veel succes ***
Beltje

Hallo,
Ik herken me in jouw verhaal en het doet deugd te horen dat je dit niet alleen doormaakt.Heb 2 maanden geleden ook een miskraam gehad na 8 weken, ben ook enorm bezig met opnieuw zwanger worden ookal wil ik aan andere dingen proberen te denken..
Deze week zijn 2 beste vriendinnen bevallen, het was een heel meilijk moment, maar ik ben blij voor hen en hoop dat onze tijd snel mag komen.
ik wens jou veel moed en sterktexxxx

Terug
Bovenaan