bang om te hopen

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben hier een tijdje geleden ook al een paar keer geweest, maar toen een tijdje gestopt met het proberen zwanger te worden vanwege onzekerheid over mijn gezondheid.

Nu zijn we weer in ronde 1 belandt en hebben we naar mijn idee op de juiste dagen geklust. Mijn cyclus scheelt een enkele keer 1 of 2 dagen, maar dat zal voor de dagen die we geklust hebben niets uitmaken.

Nu heb ik natuurlijk een goede kans dat het meteen goed zal zijn, maar ik denk de hele tijd maar dat het toch niet de eerste keer raak zal zijn (terwijl het ons wel al 2 keer gelukt is, de eerste keer zelfs  "door de pil heen"(, wel in een miskraam uitgelopen)). Misschien om mezelf te beschermen voor een eventuele teleurstelling.

Wie herkend dit?

hoi hoi

ja ik begrijp je hoor. en heel veel meiden hier denk ik. ik heb deze maand ook goed geklust, we kunnen mijn ei niet gemist hebben. maar ik kan me niet voorstellen dat het nu al raak is, ronde 2. waarom ik dat heb, weet ik dus niet. ik hoop het natuurlijk wel heel erg, maar kan het me gewoon niet voorstellen!!! ik duim voor je!!!

liefs janine

Terug
Bovenaan