Bang om te testen.......

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

het klinkt mischien heel belachelijk maar ik ben bang om te testen. Reden.......... eerst maar ff mijn verhaal dan snappen jullie het waarschijnlijk wel.

op 27 sept. kwamen we er achter dat het vruchtje gestopt was met groeien met 9 wk. ik zou op die dag 12 wk. zwanger zijn. De volgende dag gecurriteerd. 3 wk. na die tijd hadden wij zoiets van we gaan gewoon weer verder. We willen zo graag een tweede kindje. Deze week nog bij de gyneacoloog geweest en hij bevestigde dat er geen enkele reden is om de 1e menstruatie af te wachten en dat die vaak na 4 tot 6 wk. weer op gang komt. Het is nu al iets meer dan 5 wk. geleden..

Inmiddels heb ik af en toe last van menstruatie achtige krampen en sinds vandaag wat steeds wat prikkels in mijn borsten maar beide kan duiden op toch een menstruatie maar ook op een event. zwangerschap..........ik weet het er is maar 1 manier om er achter te komen en dat is testen maar ik durf niet echt. Ik ben zo bang voor  weer een  terleurstelling. We hebben wel afgesproken dat als er volgende week vrijdag nog geen menstruatie is dat we dan in ieder geval gaan testen.......

Ik hoop zo dat we weer zwanger zijn, maar ik ben ook zooooo bang dat het nog niet zo ver is. (van de vorige 2 zw. schappen waren we beide binnen 2 maand zwanger).

gr.

Nicole

Hey,

Ik begrijp dat je bang bent dat je niet zwanger bent. Heb hier zelf geen ervaring mee.
Ik hoop dat je in ieder geval goed nieuws hebt.

Liefs Polla

Hoi,

Wat een vervelend zeg wat je hebt meegemaakt. Ik kan me voorstellen dat je bang bent om te testen. Wacht maar gerust even met testen, ook al wil je nog zo graag. Het komt er namelijk toch wel op neer dat je test wanneer je er klaar voor bent en het aandurft. Ben je niet zwanger, dan word je misschien net voor die tijd ongesteld. Dat hoop ik dan alleen niet voor je!!

Weinig opbeurende en helpende woorden heb ik niet, maar wilde toch even reageren.

Lieft Til

Hoi,
Ik las net je stukje, en snap het helemaal.
Heb zelf op 28 08 jl een miskraam gehad, na bijna 8 weken. Dit zou ons derde kindje zijn..
Wilde daarna ook meteen weer door..
En we hebben ook ivm de verwerking een menstruatie afgewacht, juist ook omdat je meteen erna niet weet hoe cyclus is.
Dus 37 dagen na mk weer ongi geworden...de laatste keer, want weet sinds kort dat ik weer zwanger ben.
Nog pril, en ik vind het doodeng, maar probeer zo veel mogelijk positief te denken, want je kan er toch niets tegen doen.

Weet jij hoe het zit met dat hormoon in je lichaam na een mk?
Hoelang blijft dat zitten?
Of gaat dat pas na een eisprong weg?
Ik heb geen idee..
Dat lijkt me ook moeilijk als je geen ongi hebt gehad zoals jij zegt, en wilt testen..
Dat het niet hormoon is van toen..snap je?
Of heb je tussentijds een negatieve test gehad?

Nou, ik zou er toch een test tegen aan gooien..je weet maar nooit toch?
Je gevoel volgen!!!
Deed ik ook, en wist al dagen voor nod dat ik wel zwanger zou zijn.
Jij weet natuurlijk niet wanneer je overtijd bent..moeilijk dus.

Heel veel succes, en ik hoor het wel weer, hoop ik.
Groet R

Terug
Bovenaan