Bang om te verliezen door koemelkallergie.

<p>Hoi allemaal, </p><p>ik hoor graag jullie verhaal want ik ben nogal bezorgd.. Ons zoontje van 6 weken heeft waarschijnlijk een koemelkallergie. Wij worden binnen een paar dagen opgeroepen door de kinderarts. Hij heeft erge buikpijn, is erg onrustig, ademt erg zwaar etc. Vooral om dat laatste maak ik me zorgen. Wat nu als hij er in blijft? Of gaat het zo ver als ze zwaar ademen na de voeding? Ik hoor graag jullie verhaal en hoe jullie er mee om zijn gegaan... </p><p> </p><p> </p>

Hey ik hb er geen ervaring mee maar kun je niet gewoon alvast een pot flesvoeding kopen bij de apotheek speciaal voor koemelkallergie? Heb ik toen ook gedaan toen ik het vermoede. Kost wel wat maar als de koemelkallergie echt vast word gesteld kan je de bon indienen bij je verzekering. Sterkte

Dat wilden wij ook doen inderdaad. Maar de ka wilt eerst zien hoe de uitslag is enz. Dus dat mag niet minder zijn omdat we al over zijn gegaan op andere voeding.

Ik zou even langs de ha gaan als je het niet vertrouwd. Hij/zij kan luisteren naar de longen en als daar niks geks op te horen is, stelt dat vast gerust. Onze zoon had precies hetzelfde. Een dag voordat we overstapten op Pepti, zaten we midden in de nacht bij de hap, omdat hij zo zwaar en piepend ademde. Ik dacht dat ik gek werd van bezorgdheid toen. Hij werd helemaal gecheckt en er was niets aan de hand. Dat stelde mij toen heel erg gerust. 

Ben je al geweest? 

Als tip wil ik je meegeven blijven bellen naar huisarts of eventueel huisartsenpost als hij benauwd is. 
Wij hebben een zoontje wat in zijn eerste weken af en toe rood werd van de benauwdheid. Altijd meteen mogen komen. 

Wij hebben gewoon zelf pepti 1 aangeschaft (kun je gewoon bij de Etos kopen). Vaak zie je met 3 weken verschil... En dat hebben we met de arts besproken. Ik hielt een dagboekje bij. En daarin zag je echt de verbetering.
De voeding is wel wat dunner daardoor ging ons zoontje meer spugen en hebben we er uiteindelijk voor gekozen om het in te dikken met johannesbroodpitmeel.
Na de test kun je de voeding vergoed krijgen .. 
Heel veel sterkte hoor 

Terug
Bovenaan