Bang om te vrijen

Hey meiden,

Moet effe wat kwijt. Tijdje geleden een miskraam gekregen en gelukkig heel snel zwanger geworden. Maar nu ik weet dat ik zwanger ben durf ik niet meer met mijn vriend naar bed. Wij zijn allebei nl. heel erg bang dat ik dan begin te bloeden en het weer fout kan gaan. Hoe moeten wij hier mee omgaan????

Liefs,

Danielle

Hoi Daniele,

Heel herkenbaar, een paar maanden geleden heb ik een miskraam gehad en toen begon het bloeden na het vrijen.
Dik drie weken geleden had ik mijn eisprong (dit wist ik omdat ik ovulatietesten had gedaan) Toen natuurlijk hard geklust. Maar toen we dus wisten nu zou het dus raak kunnen wezen, misschien is de innesteling er nu wel, toen durfden we het niet meer.
Dat is dus alweer drie weken geleden.
Vorige week zaterdag een positieve test gehad!!
Gelukkig durfden we het allebei niet en konden we er samen goed over praten. Ik denk dat dat heel belangrijk is. Gisteravond hebben we het weer voor het eerst gedaan. Eerst elkaar moed ingesproken dat het echt niet uitmaakt. Is het niet goed dan is het niet goed en dan maakt vrijen niet uit. Gelukkig is alles goed gegaan en dat geeft hoop.

Liefs Janneke

Tijdens mijn tweede zwangerschap durfde we het ook niet meer te doen.
Destijds durfde mijn toenmalige man echt niet meer. (eerste
zwangerschap eindigde ook in een miskraam) We hebben het maanden gedaan
met knuffelen en vrijen zonder de daadwerkelijk daad. Kan ook heel
prettig zijn hoor.

Miep

Terug
Bovenaan