Bang om VK te bellen

Hallo,

Op dit moment ben ik 7 wk en 3 dgn zwanger en heb nog steeds de vk niet gebeld.

Ik heb eerder 2 miskramen gehad en ben dus erg bang voor weer die teleurstelling. Beide keren gingen rond de 7 wk mis en ook telkens  op de dag, en dag erna,van  afspraak echo.    

Ik ben dus eigenlijk bang om de VK te bellen. Onzin natuurlijk, maar het gevoel is er nu eenmaal.

herkennen jullie dit?

Liefs,

Kretzer

Hoi Kretzer,
Ik ben Yvette en ben een tijd heel actief geweest op dit forum. Was 8 wkn zwanger en heb op 5 feb een mk gehad. Ben nu 3 of 4 wkn zwanger en ben net als jij doodsbang dat het weer misgaat. Ik trek dat niet, nog een mk.
Heb wel het z'huis gebeld voor een afspraak. Ik mag eind aug komen.
Ik snap jouw gevoel helemaal. Het ergste is dat je dit allemaal niet in de hand hebt. Het is gewoon afwachten of het wel goed gaat.
Ik heb geen Vk gebeld. Is dat nog nodig, denk jij?
Toch zou ik maar een keer bellen. Ik heb het ook gedaan. Dan maar weten of het wel/niet goed zit.
Ik merk ook helemaal niet dat ik zwanger ben. Er zou net zo goed niks kunnen zitten.Maar ja , proberen positief te denken.
Ik ben benieuwd wat je gaat doen. Uiteindelijk moet je wel. Toch?
En je ziet , je bent niet de enige.
Gr. Yvette

Hoi,

Bedankt voor je reactie!

Ik heb bij de vorige keren ook meteen het ziekenhuis gebeld, echter heb je wel een verwijsbrief van je VK of HA nodig. Die moet je namelijk laten zien. Ik heb toen gewoon de VK gebeld en gevraagd voor een verwijsbrief en die kwam ze toen smiddags al langsbrengen. Dus dat moet je wel even doen/regelen.

Ik voel me gewoon opgelaten om de VK te bellen, zo van daar heb je haar weer.. En ook dat slaat helemaal nergens op want ze is zo ontzettend lief! Ze belde later, na de miskraam,  ook nog op hoe het met me ging etc. Nu is gisteren ook nog mijn telefooon stuk gegaan en heb ik dat weer als excuus om niet te hoeven bellen,.. zucht. Onzin, want kan de telefoon van m'n vriend pakken. Het is zo dubbel.

Misschien dat ik vanmiddag eens ga bellen. Krijg al buikpijn bij het idee.

Hou je op de hoogte en jij veel succes!
Wanneer mag je komen?

Liefs,
Kretzer

Kretzer en Esmeeke, ik begrijp jullie angst maar aan een miskraam kan je niks maar dan ook niks doen.
Bellen dames, hoe moeilijk dan ook!! Wie weet is er ook wel een kloppend hartje te zien en dan zitten jullie al deze tijd voor niks te piekeren!!
Morgen is het vrijdag, doe het nu maar voor het weekend!!

Succes, groetjes Laura

Terug
Bovenaan