bang/onzeker

Ik ben nu 9weken en 2dagen zwanger.
Sinds gister(Zondag) hou ik niks meer binnen. Alles wat ik eet of drink hou ik maar net 10minutjes binnen. Omdat we zo onzeker gister avond waren heb ik de vroedvrouw gebeld.
Ze vroeg of ik vanmorgen ochten urine langs wilde brengen. Net met de urine langs geweest blijkt dat ik te veel vetzuren in de urine heb zitten. Heb nu zetpillen gekregen als goed is moet ik me morgen al wat beter voelen. Zoniet moet ik terug bellen. En dan waarschijnlijk naar het ziekenhuis. Mijn moeder heeft dit ook gehad toen ze zwanger was van mij net zo lang als ik nu zwanger ben. Mijn moeder hebben ze gezegd dat ze mij nooit uit zou dragen. Nu ben ik ontzettend bang. Dit is me eerste zwangerschap. En ben zo bang dat het mis gaat. Nu moet ik van de vroedvrouw 3dagen in bed blijven liggen. Hopelijk ga ik me dan wat beter voelen. En neemt mijn angst weg. Volgende week donderdag hebben we onze tweede echo,hopelijk is dan alles goed.

Groetjess Cindy

He bah wat vervelend. Hopelijk werken de zetpillen snel. Ik zou me niet al te veel zorgen maken hoor, bij je moeder is ook alles goed gegaan immers.
Ik denk dat je je zorgen het best met de vk kan bespreken, dan kan ze je misschien helpen wat meer zekerheid te krijgen.

Jeetje wat naar joh!! Snap dat je nu bang bent maar je moeder heeft jou toch ook gekregen en tegenwoordig kunnen ze al zoveel meer dan vroeger ik bedoel dit goed hoor, ik bedoel dus dat ze dit 'probleem' misschien nu wel goed behandelen kunnen snap je.
Je hebt ook al zetpillen gekregen nu ik hoop echt voor je dat ze helpen!!! En verder je maar gewoon aan de regels van de vk houden en als je vragen of wat hebt gewoon even bellen daar zijn ze voor. Laat je maar gerust stellen door ze.
Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen en dat de week snel gaat voor je zodat je snel bij de dag van de echo bent en alles goed is.
Laat je weten hoe het gaat?

xxx

Wat vervelend voor je zeg!
Maar Bietje heeft wel gelijk, je moeder heeft jou ook gekregen en nu is er veel meer mogelijk dan toen.
Zorg wel dat je ook echt die rust houdt, ze zeggen het niet voor niks!

Sterkte en hopen op een goede echo volgende week!!!

hoi

dankjullie wel voor jullie lieve berichtjes
Ja mijn moeder heeft mij ook gewoon gekregen ik ben zelf 2weken langer blijven zitten wou er niet uit. Maar gelukkig kunnen ze nu meer dan toen. Maar de angst blijft toch. Maar ik doe gewoon lekker rustig aan nu. En doe wat de vk mij gezegd heeft wat ik moet doen. Ik hou jullie op de hoogte. En zeker als ik mijn tweede echo gehad heb laat ik jullie ook wat weten. Nogmaals bedankt voor de lieve reacties..

Groetjess Cindy

Natuurlijk blijft die angst!
Eerst ben je zwanger en helemaal gelukkig en door zoiets blijft je onzeker en schrik je van alles wat je voelt of juist niet voelt!
Dat is heel vervelend, omdat je niet meer 100% kan genieten.
Maar misschien ben je volgende week na je echo toch een stuk geruster.
Wel laten weten ja!!!

Ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Wat vervelend dat dit moet gebeuren, maar wat er meer zeggen is waar, jij bent er ook gewoon gekomen!
Ik weet eigenlijk niet wat dat voor invloed voor je zwangerschap heeft, te veel vetzuren.
Veel sterkte

Terug
Bovenaan