Hallo alle moeders en aanstaande moeders.
Wij hebben een geweldige zoon die in november 2 wordt.
Ook zijn wij weer aan het proberen voor de 2e.
Maar hoe graag ik het ook wil is er toch een hele grote angst die mij lichtjes tegen houdt.
DE BEVALLING
Toen ik van mijn zoontje moest bevallen ben ik tijdens het persen in paniek geraakt.
Ik durfde toen niet meer en moest mijn weeen opvangen.
Uiteindelijk na 20 min. mocht ik weer persen en vond het dood en dood eng.
Omdat ik dus hier een redelijke trauma aan over gehouden hebt ben ik als de doods om het nog een keer te moeten doen.
Nogmaals ik ben nog niet zwanger maar misschien wil het ook niet lukken omdat ik nu al met de bevalling bezig ben.
Ik wist wel dat het veel pijn zou doen maar dat het zo erg zou zijn en mij zo bij blijft had ik nooit op gerekend.
Wie heeft dit nog meer meegemaakt en kan mij gerust stellen.
Alle verhalen zijn welkom!
gr Marijke
Wij hebben een geweldige zoon die in november 2 wordt.
Ook zijn wij weer aan het proberen voor de 2e.
Maar hoe graag ik het ook wil is er toch een hele grote angst die mij lichtjes tegen houdt.
DE BEVALLING
Toen ik van mijn zoontje moest bevallen ben ik tijdens het persen in paniek geraakt.
Ik durfde toen niet meer en moest mijn weeen opvangen.
Uiteindelijk na 20 min. mocht ik weer persen en vond het dood en dood eng.
Omdat ik dus hier een redelijke trauma aan over gehouden hebt ben ik als de doods om het nog een keer te moeten doen.
Nogmaals ik ben nog niet zwanger maar misschien wil het ook niet lukken omdat ik nu al met de bevalling bezig ben.
Ik wist wel dat het veel pijn zou doen maar dat het zo erg zou zijn en mij zo bij blijft had ik nooit op gerekend.
Wie heeft dit nog meer meegemaakt en kan mij gerust stellen.
Alle verhalen zijn welkom!
gr Marijke