bang voor de bevalling?

hee meiden...

hoe gaat het met jullie?
met mij ups en downs, ik had  vorige week erg veel last van maagzuur.
maar nu is dat al weer over.
mensen in mijn omgeving zeggen dat ik lekker aant groeien ben.
ben af en toe ook wel moe en wat stijf in mijn lichaam, heel raar, bukken en lopen vooral in de avond verloopt na mijn gevoel net zoals een 80 jarige haha.
maar goed hoe kijken jullie tegen de bevalling aan?
dit is voor mij de eerste keer en ben best wel zenuwachtig al.
misschien moet ik dit nu nog helemaal niet doen maar het spookt zo in mijn hoofd om.
hebben jullie hier ook last van?

Hoi,

Het is voor mij ook de eerste keer, maar ik zie echt niet tegen de bevalling, in ieder geval nu nog niet. Ik ben er ook nog niet echt mee bezig, het zal wel loslopen denk ik.
Ik weet natuurlijk ook niet echt wat ik kan verwachten, hoe het zal gaan enz. Maar goed, het komt er uit, hoe dan ook, hihi.

Alice
31w3d

Hallo,

Herken het wel een beetje. Voor mij wordt het de 2e keer maar begin het nu toch wel weer erg spannend te vinden. Mijn eerste bevalling was perfect, niets te klagen gehad maar vindt het nu gewoon weer spannend juist omdat ik weet wat er op je afkomt.
Heel raar terwijl ik na mijn bevalling riep dat ik zo op die manier wel 10 kinderen wilde baren hahaha. Het zal allemaal gezonde spanning zijn,. Ik laat het maar weer allemaal op me afkomen.
Succes allemaal.

Lotje ( 31wk+5)

Hoi,

Voor mij zal dit de derde keer worden. Ik zie er niet tegenop en heb dat bij de vorige twee ook niet gedaan. Na de bevalling van de eerste riep ik ook dat ik het zo weer zou doen. Na de bevalling van de tweede was ik even vergeten hoe pijnlijk de weeen kunnen zijn en viel het me toch wel een beetje tegen, maar dat kwam omdat het op het laatst erg heftig was en ik binnen een half uur van 3 naar 10 cm ontsluiting ben gegaan.

Sterker nog, ik heb er eigenlijk wel zin in!! Bij mij overheerst toch meer het gevoel dat het zo'n bijzondere gebeurtenis is en dat er eigenlijk niets mooiers is dan het moment dat je kindje op je buik wordt gelegd. Je voelt je opgelucht dat de pijn voorbij is en dat je je kindje in je armen hebt.

Toch denk ik ook wel eens, als het maar goed gaat allemaal.

Groetjes Paula

33,3 weken

Terug
Bovenaan