ik zie dit keer zo enorm op tegen de bevalling Dit had ik bij marek helemaal niet toen dacht ik echt het heeft er 9 maanden in gezeten en zal er hooguit 2 dagen over doen om eruit te komenWist toch ook niet wat ik me erbij moest voorstellen Maar nu weet ik precies wat me te wachten staat en bij de gedachte alleen al begin ik spontaan te hyperventileren hahaha....
Weet ook echt wel dat de bevalling in het niets staat bij wat je voelt zodra de baby op je buik ligt maar toch..Ik heb echt geen traumatische bevalling gehad heb er gewoon lang over gedaan 36 uur maar heb bevallen nooit als naar ervaren Totdat ik opnieuw zwanger raakte..
zijn er meer wat zo op zien tegen de bevalling en dan vooral voor een 2de bevalling?
groetjes mira mv marek en 20 weken zwv ??
Weet ook echt wel dat de bevalling in het niets staat bij wat je voelt zodra de baby op je buik ligt maar toch..Ik heb echt geen traumatische bevalling gehad heb er gewoon lang over gedaan 36 uur maar heb bevallen nooit als naar ervaren Totdat ik opnieuw zwanger raakte..
zijn er meer wat zo op zien tegen de bevalling en dan vooral voor een 2de bevalling?
groetjes mira mv marek en 20 weken zwv ??