bang voor de echo van vanmiddag

Hallo meiden,

ik nu zwanger ben van 2 kindjes misschien wel 3.
en vandaag hebben we weer een echo ik ben nu 7wk en 4dg zwanger.

bij de vorige zwangerschap had ik rond deze tijd ook een echo en toen hoorden we dat het kindje geen hartje had en dat het mis was na 2 weken toen ik bijna 10wk was hebben ze het kindje er toen uit moeten halen omdat het 100% zeker was dat het niet leefde.

en nu ben ik zo bang dat ik het zelfde nieuws weer zal krijgen als de vorige keer.
hoe ga je positief naar een echo terwijl je bang bent dat het weer mis zal gaan.
ik denk niet dat ik dat aan kan weer een kindje wat niet kan leven en dat het weer misgaat.
al die gedachten slopen door mijn hoofd en weet niet waar ik anders aan moet denken ik vind het zo moeilijk.
en er zijn mensen om mij heen die steeds zeggen dat ik positief moet zijn enzo en dat weet ik wel maar vind het zo moeilijk om er positief over te zijn.

we zien wel hoe het vanmiddag gaat en ik laat het jullie zeker weten horen hoe het ging enz.

ik hoop op super positief nieuws en dat alles goed is.

liefs...
 
Jeetje meid, wat een onzekerheid Dit krijg je toch niet uit je hoorfd. Probeer jezelf bezig te houden!
Hopelijk krijg je vanmiddag goed nieuws en kun je gaan genieten. Heel veel succes, ik duim voor jullie!
 
Nee het valt niet mee positief te zijn/blijven na zo'n ervaring. Maar inderdaad, probeer jezelf bezig te houden, dat leid af. Succes vanmiddag, ik hoop goed nieuws te lezen straks.

Succes!!
 
Positief zijn lukt toch niet, je gaat juist steeds meer denken dat het fout is.

Ik heb het zelf in november gehad. Na 2 miskramen weer naar mijn eerste echo toe moeten.
De uren van te voren wist ik zeker dat het weer niet goed was. Ik durfde neit eens te kijken! Maar uiteindelijk toch een hele mooie echo gehad en intussen 29 weken zwanger!

Dus het kan ook goed gaan.

Heel veel succes!!!!!!!
 
Heel veel sterkte toegewenst. Kan me ook goed voorstellen dat je ongerust bent. Maar zoals de ervaring hierboven laat zien hoeft het niet elke keer fout te gaan.

Liefs Sanne
 
Ook van mij heel veel sterkte gewenst.! Je verhaal is erg herkenbaar voor me. Bij de vorige zwangerschap bleek bij ruim 7 wk dat het kind amper groeide en er werd verwacht dat het mis zou gaan. Het ging inderdaad mis en bij 11 wk heb ik een curratage gehad. Heb me bij deze zwangerschap ( die goed gaat) niet geforceerd om vrolijker etc. te doen dan dat ik me voelde. Vond het zelfs erg vervelend als mensen te blij me gingen feliciteren terwijl ik meer dacht; eerst maar eens kijken hoe het gaat. Gelukkig heb je meer kans dat een zwangerschap goed gaat dan dat het misgaat.
Ik duim voor je.

Gr. Judith
 
Terug
Bovenaan