Bang voor de echo

Hai Meiden,

Ik ben Angelique en ik ben 24 jaar, ik ben nu ongeveer 9 wk zwanger. Het is hiervoor 2 keer misgegaan, 1e keer met 5 weken en de 2e keer met ongeveer 9 wk, ik ben dus erg onzeker. Morgen hebben we een echo, maar ik merk aan mezelf dat ik nog banger wordt...ben zo bang dat het wéér niet goed zit, de ene keer denk ik ja het zit nu wel goed en de andere keer zie ik het helemaal niet meer zitten, wordt er gek van en nu morgen heel dichtbij komt, ben zooo bang! bang dat het nooit goed komt, we willen zo graag een kleintje! Wie herkend dit? Was er maar wat tegen te doen, wist je maar zeker wanneer het goed zit, veel symptomen heb ik ook niet, ben niet misselijk, wel af en toe last van me borsten, maar alleen als ik eraan zit en wel moe, maar ja dat zegt ook allemaal niks!! Nou hopelijk kan iemand me een beetje meer zelfvertrouwen geven.......

Kus
 
En nog even een vraagje, waarschijnlijk slaat het nergens op, maar stel nou dat het niet goed zit, blijf je dan wel meer witte afscheiding hebben dan normaal? Want dat heb ik wel?!! Ik zit mezelf gewoon gek te maken.....ben zo bang dat het wéér fout gaat!

Kus
 
Hey,
Ik wou even reageren op je bericht,ik ben zelf 25 jaar en nu 21wkn+5dgn zwanger.
Ik weet een beetje hoe je je voelt,bij mij is het hiervoor ook 2 keer fout gegaan,de 1e met 10,5 week en de 2e met 13 weken,toen kregen we te zien dat de kleine al een paar weken niet meer leefde en ja je gaat door de grond,daar kan ik over mee praten,maar je ziet het bij mij is het nu ook goed gelukkig 3 keer is scheepsrecht zeg ik dan maar weer,dat is helaas ook niet voor iedereen het geval,want je hebt ook vrouwen die wel 6 miskramen krijgen,maar daar kan je helaas niks aan doen,dat is de natuur,plus dat het eigenlijk wel goed is,want dat zegt toch dan dat je kleintje niet goed was het klinkt hard,maar het is wel zo.
Maar ik begrijp je volkomen,want ik was ook doodsbang hoor voordat ik mijn 1e echo kreeg bij deze zwangerschap en je echt gerust stellen kan niemand,ja het enige wat jou gerust steld is op dit moment je kleintje als alles goed is nu en dat je het ook zelf gezien hebt op je echo.
Ik wil je in elk geval heel veel sterkte toewensen en ik hoop voor je dat alles goed is nu met je kleintje en dat je dan lekker kan gaan genieten zonder dat je je druk moet maken,want dat is ook niet goed voor de kleine spanningen en stress.
Nou meis rustig aan en ik denk aan je en ik hoop dat je nadat je je echo goed nieuws laat horen en kop op.Liefs Jen
 
Dankje wel meis, jij alsnog gefeliciteerd, geweldig dat het nu wel allemaal goed zit!
Het doet me ook wel "goed" dat het eigenlijk de natuur is en het vaak gebeurd, hoe gek dit ook klinkt! Maar inderdaad ben pas gerustgesteld als ik morgen die kleine zie en een hartje! Nou iniedergeval bedankt voor je lieve woordjes en ik laat het ZEKER aan je weten!

Dikke kus Angelique
 
Hallo, het is volkomen begrijpelijk dat je je zo onzeker voelt. Zeker met jouw ervaringen.
Ik hoop dat je morgen wel even laat weten hoe het is gegaan.
Wat ik wel nog wilde zeggen is dat ik beide zwangerschappen (ben nu 32 weken en heb een dochter van 2 jaar en 4 maanden) de hele tijd door veel last van veel witte afscheiding heb gehad. Dat had verder niets te betekenen, dus dat wilde ik je ter geruststelling nog laten weten.
Veel succes morgen, groetjes, Claudia.
 
Terug
Bovenaan