bang voor echo morgen

Hoi allemaal

Ik moet morgen voor de eerste echo en ik vind het eng. Tijdens mijn 3e zwangerschap (we hadden toen 1 kindje) kregen we bij de eerste echo te zien dat het kindje geen hartslag had. Ik had geen bloedverlies, krampen of wat dan ook. Op dit moment voel ik me super goed. Ik ben niet eens misselijk en dat vind ik eng. Het maakt me op de één of andere mannier erg onzeker. Ik ben nog nooit eerder zwanger geweest zonder misselijkheid.
Ik hoop dat ik jullie morgen goed bericht kan geven.

PC

Wat vervelend dat je je zo onzeker erover voelt. Dat zal wel slecht slapen worden vannacht...
Sterkte en laat je even weten hoe het was? Ik hoop op goed nieuws!

Liefs, Kaskes

heey

ja ik voel ook de spanning wel heb ook morgen een echo en dan moet ook het hartje kloppen
voel me wel zwanger maar heb ook momenten dat ik me eigenlijk wel goed voel en dan ga ik toch alweer denken zal alles wel goed zijn
erg is dat toch...
maar heb er eigenlijk best goed gevoel over
nou meid nog 1 nachtje en dan weten we meer
ik heb pas om 1500 mijn echo
succes!

Het hoeft niks te betekenen dat je niet misselijk bent!
Ik ben ook niet misselijk!
En gister Toh echt een hartje zien en horen kloppen!

Komt vast allemaal goed!
Ik was dagen van te voren super zenuwachtig.... maar het moment zelf helemaal niet!

Succes!

Liefs

OOohh ik herken dit zo verschrikkelijk heel erg... Wat een ellende! Ook ik heb bij mn vorige zwangerschap bij de eerste echo geen goed nieuws gehad. Morgen de eerste echo voor deze zwangerschap.. We zijn wel al wel een paar weken verder nu, maar ook ik heb nergens last van... Ja hoewel.. Ging net kip snijden en dat heb ik terug kunnen leggen.. gatver zeg! Ik stond bijna over te geven.. Maar dat is ook echt alles..
Morgen om 12.50 uur de echo! spannend spannend spannend!!

Duimen jullie voor me ajb?

Liefs Debby

Terug
Bovenaan