A
Anoniem
Guest
aan het begin van mijn zwangerschap had ik al snel voor mij zelf besloten dat ik graag thuis wilde gaan bevallen.
ik ben er ook steeds van uit gegaan eigenlijk dat zolang alles goed ging het ook hier zou gebeuren.
bij ons is het normaal dat je vanaf week 37 een bed beneden klaar zet voor de bevalling.
dus dat heb ik ook gedaan,maar ondertussen kijk ik gewoon al bijna 5 week tegen dat bed aan wat midden in de woon kamer staat, en komt het ziekenhuis steeds dichter bij.
ik krijg steeds meer het gevoel dat ik ingeleid zal worden in het ziekenhuis, en ik krijg het er steeds benauwd van.
ik ben zo bang dat ik een paar dagen zal moeten blijven, en dat alles heel er onpersoonlijk zal zijn.
dit komt denk ik ook door dat wij een paar keer naar het ziekenhuis moesten omdat de kleine achter liep met de groei.
ze lieten ons een beetje aan het lot over en ik had helemaal geen vertrouwd gevoel bij hun.
daardoor kijk ik er zo tegen op om naar het ziekehuis te moeten.
woensdag gaan ze proberen te strippen en als dat niet werkt zal ik vrijdag toch echt naar het ziekenhuis moeten denk ik...zucht
groetjes jippie
41+3