bang voor krampjes

Hoi Ladies,

vandaag ben ik 6 weken en ik begin wel al misselijk te worden en moe en ik eet als een idioot dat had ik bij mijn dochter ook....maar ik voel nu krampjes echt onderin mijn buik dat kan ik niet herinneren van de eerste zwangerschap...wat is 12 weken lang hè als je bij ieder krampje pijntje of juist niet pijntje bang bent...

gr germaine
 
Hay meid,

Heel herkenbaar! Het is toch je baarmoeder die oprekt! Dat is alleen maar een goed teken denk ik. Ik ben ook heel bang. Maandag 6 weken pffffff. Bij onze eerste een miskraam gehad met 7 weken..........ben ook steeds heel gespannen. Voel me deze keer veel meer zwanger.........duizelig en licht in mijn hoofd pfffffffff. Hoop dat dat een goed teken is

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Mij

Rustig aan meid!
 
Vreselijk he die onzekerheid. Ik herken het precies. Soms vraag ik me af of ik echt wel zwanger had. Afgezien van een positieve test en geen RD's, moet ik er wel van uit gaan. Net met het naar de wc gaan had ik een heel klein beetje bruinverlies. Echt heel minimaal en ik zit gelijk tegen het plafond.Dit ken ik dus niet van mijn vorige zwangerschappen.Herkent iemand van jullie dit?
 
Ik heb zelf geen bruinverlies maar wel veel afscheiding ik lees overal dat dat te maken heeft met de innesteling ...
Vandaag de verjaardag gevierd van mijn dochtertje 2 alweer ;o) dan blijkt ook weer dat als je lekker afleiding hebt dat je even lekker niets voelt heel fijn was dat maar 12 weken is te lang! dat blijft ;o)


 
Wat fijn om dit te lezen. Heb 2x miskraam gehad en nu weer zwanger maar afgezien van moe heb ik geen misselijkheid niets alleen krampjes waar ik natuurlijk heel bang voor ben. Gister iets heftiger (maar heel even) dan normaal in mijn onderbuik. Ik ga er maar vanuit dat het ok is zolang er geen bloed heb maar kan niet wachten op de echo!
 
Terug
Bovenaan