Bang voor miskraam

Hoi Allemaal,

Ik ben nu 4.5 week zwanger, pas heel kort. Ik wil wel blij zijn maar voel me zo onzeker. Ik ben heel bang dat het fout gaat. Gelukkig heb ik met 7 weken een echo geplant staan, maar wachten duurt lang.

Groetjes!

Ik probeer er meer van te genieten, en er vanuit te gaan dat het gewoon goed gaat komen. Jullie ook veel succes, nog even geduld hebben.

Ik probeer er meer van te genieten, en er vanuit te gaan dat het gewoon goed gaat komen. Jullie ook veel succes, nog even geduld hebben.

Blijkbaar zijn er meerdere vrouwen bang, 
ik dus ook, verschrikkelijk dit...
in me omgeving snap niemand het die zeggen natuurlijk allemaal
ach komt goed maak je niet druk blabla.
afgelopen maand miskraam gehad 31 juli en gelijk zwanger
morgen 6 weken
25sep pas eerste echo, van alles gaat door me hoofd, 
buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Als er een steekje is van oh ja daar komt de miskraam..
is nu echt het enige wat we kunnen doen afwachten??

Vervelend is dat eej maar ik denk dat veel vrouwen dat hebben. Ik ben nu 8 weken en heb een goede eerste echo gehad maar nog kijk ik altijd of er bloedverlies is als ik naar t toilet ben geweest.. zal over paar weken wel minder worden en de dag van je eerste echo is helemaal vreselijk. Man man wat een zenuwen hadden wij. Je bent dan zo opgelucht als ze zeggen dat alles goed is. Maar daarvoor voel je je gewoon rot.. probeer het toch een beetje los te laten. T gaat soms toch wel snel en dan is t zo zonde als je er niet bij stil gestaan heb. Ik pak zelf echt me momentjes.. dan ga ik lekker op de bank zitten en bedenk me wat er in mij groeit en hoe bijzonder het is 

Terug
Bovenaan