bang voor onweer? Ja/Nee

Gisteren ging het er bij ons uit!!. Flitsen en echt harde donders. Ook zeer harde regen en wind. In ons (wat ouder) huisje hoor je dit heel goed. Vooral op de twee kamers achter waarvan in 1 Tyche slaapt.
Ze werd huilend wakker. Ik vond het wel sneu, ben zelf ook niet zo'n held met onweer. Dus ik dacht dat ze bang was. Ik naar boven om te troosten. Staat ze daar met een big smile. Ik zei: Je bent helemaal niet bang, kleine aap!
Toen snikte ze een klein beetje. Ik zei: Ben je bang? Tyche heel zielig: 'Ja' (wel met een lach van oor tot oor). Toen vroeg ik: Ben je heel erg bang? Tyche: 'Ja!' met een heel schijnheilig gezicht. Beneden hoorde ik Hans lachen want de babyfoon stond nog aan, hij had het helemaal meegkregen. Dus ik ook in een deuk!
Uiteindelijk is Tyche mee naar beneden gekomen voor een flesje en hebben we het opvoeden maar een dag opgeschoven

Groetjes Kirsten mv Tyche

Hahaha, die kleine bijdehandjes! Ze hebben ook zo goed door zo af en toe hoe ze ons het beste kunnen bespelen he? Lekker voor haar dat ze even meemocht en goed van jou dat je denkt: lekker puh, morgen ga ik weer verder met opvoeden.

Liefs
Susan

Boefje!

De tweede nacht dat Stijn tuis was onweerde het ook zo onwijs hard. Ik vond het vreselijk voor hem. Maar hij sliep er gewoon doorheen. En altijd nog? Gek hè... ik schrik me telkens een ongeluk van die klappen maar hij kennelijk niet .

hey kirsten.....

dat was dus een smelt smelt moment.....ik zou kindjelief ook meenemen naar beneden hoor haha en dat ze al zow duidelijk antwoord geeft...super hoor

maar ik ben zelf ook bang voor onweer (goh nog een overeenkomst hahaha) of bang...vind et niet fijn....maar Yoëll slaapt tot nu toe nog steeds door al het rare weer heen...het stormt hier al een paar avonden en onze rolluiken klapperen enorm voor de ramen maar meneer blijft gelukkig slapen.....

dikke knuffel

liefs denise

Terug
Bovenaan