Bang voor slecht nieuws

Hey meiden,

Ik heb sinds vorige week een heel zeurderig gevoel in mijn linkerlies. En ik ben ook ontzettend onzeker!
Ik heb 3 jaar problemen gehad om zwanger te worden en nu blijkt het eindelijk zo te zijn.
Nu ben ik ontzettend bang dat ik degene ben met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik weet niet of er symptomen voor zijn als dit het geval zou zijn. Weet iemand misschien hoe ik over dit onzekere gevoel heen kan komen want ik heb pas op 1 februari de eerste echo. En heb er alles aan gedaan om het eerder te laten uitvoeren maar helaas geen plek. Iedereen zegt wel dat je positief moet denken maar ik ben gewoon ontzettend bang.
HELP!!!!

Heeft iemand tips voor mij????

Groetjes Ilona

Het is heel moeilijk om je tips te geven want ik ben zelf ook ontzettend bang voor slecht nieuws.

Ik heb 15 januari wel al een echo gehad en we hebben een hartje zien kloppen maar toch blijft er die onzekerheid.
Ik mag 1 febr voor de echo en ben ook zo bang dat het weer mis is.
Ik krijg mezelf ook de onzekerheid niet weg terwijl iedereen zegt geniet geniet.

Probeer er van te genieten en als je echt zo onzeker bent gewoon vk of ziekenhuis bellen.
En aangeven welke klachten dat je hebt,misschien is er dan toch nog ergens een gaatje voor je vrij.

Ik kreeg op 5 okt vorig jaar met 10 weken te horen dat ik een missed abortion had.was wel zwanger maar het vruchtje was al dood,je kan je dus voorstellen waarom ik nu bang ben.
Ik ben pas gerust als ik het hartje weer zie kloppen en daarna pas als ik het kindje echt ga voelen.

Nou heel veel succes en als er wat is gewoon van je af typen.

Liefs Rian

Hoi Rian,

Heb je daar nooit wat van gemerkt met die missed abortion? Hield je gewoon dezelfde symptomen van zwanger zijn. Ik moet ook genieten maar kan gewoon niet wachten tot de eerste echo.
Ik moet bewijs hebben dat alles goed is.
Al hoor ik alleen het hartje en kunnen ze zien dat het goed genesteld is dan is de onbezorgdheid al weg.
Ook voor jou geniet er van!!!! Maak je niet druk het komt allemaal goed.

Liefs Ilona

Hoi Ilona,

Nee ik had er helemaal niks van gemerkt geen buikkrampen gehad en ook geen bloedverlies.
Het vruchtje is er gewoon al in een heel vroeg stadion mee gestopt.
Ik weet wel dat er niks aan de hand was geen afwijkingen,ze hebben het weefsel onderzocht.

Ik heb nu ook alle symptomen dus het zal nu wel allemaal goed komen,maar je bent inderdaad pas gerust als je het hartje ziet/hoort kloppen.

Nog een weekje wachten,voor ns allebei.

Liefs

hallo, ben van het mei-forum, snap je onzekerheid. ik heb een buitenbaarmoederlijke zwangerscchap gehad vorig jaar, ze kwamen er veel te laat achter met ruim 2 maanden pas. symptomen hiervoor zijn, (licht) bloedverlies, mega positieve zwangerschapstesten, pijn in je rechter of linker zij (hangt ervan af aan welke kant de bbz zit) en als het echt hommeles is (als de eileider knapt) word je ontzettend ziek (diarree, braken, heel veel pijn). de eerste symptomen begonnen bij mij met 5 a 6 weken ongeveer, het begon met licht bloedverlies. iets later kreeg ik ontzettend veel pijn in m'n hele onderkant, vooral met zitten en met naar de wc gaan. echo onderzoeken leverden niks op omdat mn baarmoeder leeg was. ze kwamen er pas achter toen ik 8 weken zwanger was en mn eileider was gescheurd. ik ben nu weer 24 weken zwanger, en ben heel bang geweest in het begin. het enige wat ik kan zeggen is wacht het rustig af. zolang je geen bloedverlies hebt of heel veel buikpijn is er meestal niks aan de hand. reken je cyclus na, dan zie je al snel genoeg of het allemaal klopt. dit was bij mijn bbz niet het geval namelijk. veel sterkte en succes!

Lastig hoor, maar herken het wel erg. Ik ben ook erg onzeker na onze miskaam in juni. Alle steken, kraampjes en dergelijke ga je analyseren. Ik heb het zelf ook wel eens en naar mijn idee is het meer de banden die langzaam wat oprekken, maar zeker weten doe ik het niet.

Ik denk dat ik ze nogmaals zou bellen en aangeven wat je voelt, misschien kunnen ze dan wel een aatje vinden en anders telefonisch misschien gerust stellen en uitleggen wat er gebeurt.

Ik kan me voorstellen dat je pas gerust ben na de echo en het hartje ziet kloppen.
Sterkte deze week, hopelijk vliegt die voorbij!
Liefs Lieke

Hoi Rian,

Ik heb hetzelfde als jou gehad een missed abortion heb ook niks gevoeld wij kwamen er achter met de 12weken echo.

Lian: dit zijn dingen die kun je van tevoren niet zien/ voelen ook al doe je zo je best. Bij mij bleven de hormonen er gewoon inzitten zolang de embryo er in zat 3 dagen na de curitage zakte alles weg. Niet mee moe en geen last van mijn borsten meer.
En als je het niet vertrouwd gewoon je vk bellen komt altijd goed.
Succes meiden.

Liefs yvet

Hey Lieke,

Ik heb gisteren inderdaad het ziekenhuis gebeld.
Ik kon gelukkig direct terecht voor een vroege echo.
Het bleek dat alles in orde was en dat ik me niet druk hoefde te maken.
Het vruchtzakje zat op de juiste plaats en de eierstokken zagen er ook perfect uit.
Nu is het alleen afwachten wanneer het hartje zich laat horen.
Ze dacht dat ik nu begin 5de week zwanger was dus het is ff afwachten,
Ze wilde me wel komende week nog een terug laten komen voor de tweede echo. Zodat ze alles in de gaten kunnen houden.
De verloskundige was het daar mee eens dat ik even onder controle blijf bij het ziekenhuis.
Het blijkt dat ik die pijnen zo erg voel omdat ik heel erg smal ben.
Dus op naar de volgende week.
Hoe ver ben jij momenteel?

Liefs Ilona

Terug
Bovenaan