bang voor standje van de verloskundige....

Hoi,

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten heb ik een 'prille miskraam' gehad. Vorige week woensdag bij de vk geweest ter nacontrole. Alles was uit mijn lichaam.
4 Weken na de miskraam (12 juni) zou ik weer menstrueren en dan zou het licht weer op groen staan volgens de vk...
Echter waren wij alweer begonnen en had ik zoiets van "ja hoor, maar niet voor ons!!"
Misschien niet zo slim maar ik kon geen maandje afwachten hoor!
Nu heb ik alweer dezelfde verschijnselen als toen en nu iets meer last van mijn borsten en misselijk af en toe. Niet extreem maar toch. Dat had ik toen niet!
Stel dat ik nu zwanger ben.... dan mag ik met 7 weken komen voor de 1e echo en krijg ik misschien wel een preek ofzo. Heb ik er wel voor over maar nu heb ik toch ook opeens twijfels of het niet stom van ons was om dat advies in de wilgen te hangen.... Las op het net echter tegenstrijdige berichten.
Please dames...stel me gerust!!

Liefs Ineke

Hoi Ineke!

Ik zou je niet ongerust maken hoor, ik denk zelfs dat ze hartstikke blij voor jullie is. Ze zeggen het vaak omdat het wat beter is voor je lichaam maar als jij weer zwanger bent is je lichaam daar ook klaar voor. Nee hoor, maak je maar geen zorgen!!!! Zij weten heus wel dat niemand dat doet een maandje stoppen. Hahahaha die zijn niet gek hoor!!
Nee meid, lekker vrolijk vertellen dat je zwanger bent als het zo is en bang hoef je alleen maar voor de duvel te zijn!!!

Ik hoop dat het raak is!!!!!

Groetjes Costa

hoi Ineke,

ik denk niet dat je een standje zal krijgen hoor, maak je daar maar niet druk om.

Ze hebben graag dat je wacht, omdat bij een nieuwe zwangerschap dan makkelijker uit te rekenen valt wanneer je uitgeteld bent.

Ik ben ook eens direkt weer zwanger geraakt na een mk hoor.

Ik hoop voor je dat je geluk hebt, het is je gegunt.

liefs Hester  

Hi Ineke,

Maak je maar niet ongerust over een preek van de verloskundige hoor! Die zou het net als ik (wij) heerlijk vinden als je weer zwanger bent!!!! Na je mk is het goed om even de volgende menstruatie af te wachten idd voor de termijn van je zwangerschap te bepalen en om die laatste hormonen uit je lichaam te krijgen. Maar er is niets op tegen om meteen weer zwanger te worden, als je lichaam er aan toe is is het er aan toe!!!

Nou lieverd ik hoop zo ontzettend dat je werkelijk zwanger bent en alles deze keer goed gaat. Wanneer ga je testen want ben ontzettend nieuwsgierig?

Zal voor je duimen!

Liefs,
Daantje

Hoi Ineke,

Ik sluit me aan bij de andere dames. Waarschijnlijk is ze heel blij voor jullie als het zo vlot weer gelukt is. En ze raden het idd aan omdat ze dan makkelijker kunnen berekenen hoever je bent. Een vriendin van ons raakte ook de eerste maand na haar mk gelijk weer zwanger. En zij bleek op de echo een week verder te zijn! Dat is altijd leuk om te horen.
Ik hoop voor jullie dat het gelijk weer raak is.

Groetjes, Kat

Bedankt allemaal lieve dames!

Jullie hebben me wel gerust gesteld hoor!.
Ik ga proberen te testen als ik een dag over tijd ben of nog later als het me lukt...Heb helaas al testen in huis die je 4 dagen van te voren al kunt doen!! Heb er zelfs al 1 gedaan maar dat was meer om te kijken of alle hormonen op dit moment uit mijn lichaam zijn. Nu mogen ze weer terug komen!!
De 10 is mijn NOD wanneer mijn cyclus meteen weer normaal is.
Hou jullie natuurlijk op de hoogte hoor!!

Liefs Ineke

Hoi Ineke,

Al die tegenstrijdige adviezen wel /niet wachten een maand. Denk dat je zelf wel naar kunt gaan wat jij voelt en waar je je prettig bij voelt.
En is het raak dan is dat toch allen heel tof!!
Dan zullen ze heus niks zeggen hoor.
Go for it girl!

Groetjes astrid

hoi ineke,

wees niet bang voor een standje dat doet ze niet en mag ze ook niet.
je moet doen wat je zelf wil en prettig vind.
ik zelf wist niet dat je een maand moest wachten na een miskraam.
2weken na mijn miskraam(6wk) ben ik weer zwanger geraakt. ben nu inmiddels 16weken zwanger en alles gaat goed.
maak je geen zorgen.

gr moni

Terug
Bovenaan