Bang voor stofzuiger

TWD

New member
Pfff logan is doodsbenauwd voor de stofzuiger.
Kan dus niet stofzuigen als hij in de kamer is, of ik moet hem op de arm pakken maar dan blijft ie ook gillen.
Iemand een idee wat er aan te doen?
Ik stofzuig meestal als hij op bed ligt maar goed hij zal er toch ook aan moeten wennen
 
Geen ervaring, maar misschien moet je hem eerst de stofzuiger laten ontdekken als hij uit staat.
En bij onze stofzuiger kun de zuigkracht regelen, als je hem terug draait maakt hij ook minder herrie. Heeft jouw stofzuiger dat ook?
Nog iets leuks: Mijn middelste ontdekte op deze leeftijd dat een ballon boven de stofzuiger blijft zweven daar waar de lucht er aan de bovenkant uikomt...dat vond hij ontzettend leuk. Misschien werkt dat bij jou ook?
En je hebt speelgoed stofzuigers die lijken op echte, kan hij je "helpen".
 
J'velino was eerst ook bang maar ik heb hem gewoon met de stofzuiger laten spelen nu vind hij het niet meer eng en kijkt hij heel erg interessant als ik aan het zuigen ben.
 
Heb helaas geen tips meid.

Met een maand of 4 of 5 ben ik met Lucas in de draagzak gaan stofzuigen. Dat vond hij fijn. Nu staat hij te gillen in de box wanneer een van ons aan het stofzuigen is, of als hij aan het kruipen is doet hij het uit, de boef. Hij vind het verder geweldig.... want hij is gek op wieltjes. Geef je hem een auto om ermee te spelen, draait hij het om en gaat met de wieltjes spelen.
 
Terug
Bovenaan