Bang voor termijn echo

<p>Ik moet even van me afschrijven.</p><p>In november vorig jaar heb ik een vroege miskraam gehad en ben nu opnieuw zwanger. Ik ben vandaag precies 11 weken. Ik heb al 2 goede echo’s gehad en bij de laatste echo het hartje horen kloppen en die zat mooi op 160 bpm. Verder groeit het kindje goed. Ik heb eigenlijk helemaal niet last van kwaaltjes ook helemaal niet gehad.</p><p>Nou heb ik morgen de termijn echo en ben ik echt verschrikkelijk bang dat het niet goed zit of dat het hartje is gestopt ofzo. De angst is gewoon niet meer te houden?? ik weet gewoon even niet hoe ik hiermee om moet gaan.</p>

Heel begrijpelijk.. blijft natuurlijk heel spannend allemaal maar ik wil je toch op het hart drukken de stress een beetje los te laten. Vooral vanwege je kleintje. Ik neem aan dat je je aan de regeltjes houdt van; niet roken, niet drinken etc. Zolang jij een gezonde levensstijl hebt, is de rest volledig niet in jouw controle. Het zou natuurlijk vreselijk zijn mocht je morgen geen goede echo hebben maar denk eraan; het is niet jouw fout. Nu is de kans vele malen groter dat er morgen niks aan de hand is aangezien je al meerdere goede echo’s hebt gehad. Dus adem diep in en uit, neem een lekkere kop thee en probeer niet teveel zorgen te maken. 

Indd wat de persoon boven mij ook zegt probeer (i know is moeilijk) te relaxen! Stress doet ook niet veel goeds voor jou en die kleine.
en mocht t wel mis zijn weet dan dat, dat gebeurt omdat het dan al niet goed is.. iets wat niet goed is breekt jouw lichaam af.. jou lichaam zal nooit bewust een ziek kindje op de wereld zetten.. zie het zo dat jouw lichaam je beschermd want een ziek kindje zit je natuurlijk niet op te wachten. Tuurlijk doet dat heel veel pijn en verdriet als het wel mis is!
probeer te genieten van het feit dat je wel vruchtbaar bent want er zijn helaas genoeg vrouwen die dat niet zijn en hulp nodig hebben om zwanger te worden.
succes morgen

Terug
Bovenaan