Bang voor toekomst

Hallo,

Ik momenteel zwanger van ons eerste kindje, 20 weken.

Super leuk en het gaat allemaal goed.

ik ben de laatste tijd bang wat de toekomst gaat brengen en kan mijn kind goed opgroeien in deze maatschappij .Deze angst is ontstaan door de flinke toestroom van de vluchtelingen naar Europa, Nederland. Aanslagen etc.

Hoe staan jullie hierin?

Allereerst gefeliciteerd!

En dan ga ik je vertellen dat die gevoelens je hormonen zijn...en pas als je bent bevallen en dan nog een paar maanden daarna zul je je zo voelen..

Mijn jongste is bijna 7 maanden en ik vermijd het nieuws al vanaf dat ik zwanger was...ik ken mezelf dus vandaar de struisvogelpolitiek op dat moment...gelukkig ben ik al weer meer mezelf en kan dingen loslaten

Eerlijk gezegd ik vind het vreselijk die vluchtelingen echt alleen als we ff nadenken wat voor verschil is dit met de oorlog waarin de joden vluchtten?  En hoelang is dat al geleden? Zo probeer ik dat te zien het is altijd wel zo geweest alleen is er nu media en internet en bereikt zulk nieuws je razendsnel...

Succes en probeer te genieten!!! Zeg nou zelf, jij zou misschien nu wel een kindje op de wereld gaan zetten die het positieve verschil maakt is dat niet een vele male fijnere gedachte?

Groetjes

Terug
Bovenaan