Bang voor verkeerde naamkeuze

<p><span style="text-align: center;">Hi,  Ik zit in de laatste weken van mijn zwangerschap.. en de twijfel neemt toe. Twijfels over hoe wij ons dochtertje gaan noemen.  </span></p><p><span style="text-align: center;">In een eerder stadium had ik het met een vriendin over namen en zonder dat ze het wist zei ze, het is toch niet dat je kind zo noemt want dat vind ik een ordinaire naam. </span></p><p><span style="text-align: center;"> Zij kan hier niets aan doen. Maar nu iedere keer als ik haar naam thuis uitspreekt blijft dat zinnetje hangen.  Graag jullie oprechte mening over de naam Kate, ook als deze niet positief is. Heb nu nog tijd om mogelijk te switchen.   </span></p>
 
Ik snap ook niet waarom dit een ordinaire naam zou zijn ?? Je vriendin kent vast iemand die ze niet zo leuk vind met die naam ? ik snap wel dat je twijfelt na deze opmerking, maar als jij het een leuke naam vind gewoon doen! Je vriendin krijgt er vanzelf een andere associatie mee als ze je kleintje kent. Succes!
 
Ik vind het zeker geen ordinaire naam. Ik wil ook heel graag deze naam geven aan ons dochtertje als ze wordt geboren, mijn man wilde dat niet en nu hebben we besloten ons kindje als tweede naam Kate te geven. Komt niet vaak voor en ik vind het zelfs een beetje naar het klassieke neigen (Katherine)
 
Terug
Bovenaan