bang voor weer een miskraam.

dag allemaal nou ik heb al twee miskramen gehad 1 in het begin van de zwangerschap en de ander naar 2 maanden. Ben nu weer 6 weken in verwachting en heb af en toe last van mijn borsten en ben soms een beetje misselijk maar dat is niet veel. En heb soms pijn in mijn bovenbuik. Ik maak me nog steeds zorgen. Hoop dat het deze keer wel wilt komen en negen maanden blijft zitten. Oja heb ook sinds 2 dagen veel last van mijn rug. Ik ben 2 week van dec uitgerekend. Ik hoop dat jullie mij hier iets meer duidelijkheid over kunnen geven.
Alvast bedankt. Ben zo bang
 
Hoi Angelique,

Spannend hé, die eerste weken. Ikzelf heb ook 2x een miskraam gehad. Alletwee heel vroeg in de zwangerschap, maar daar kwamen we pas na 12 weken achter. Het vruchtje was al in de 6e week gestopt met groeien maar het liet niet los. Dus bij een echo bleek dat het hartje niet klopte en dat het al bij 6 weken was misgegaan. Je kan aan de verloskundige vragen of al gauw voor een echo mag. Bij 7 weken kan je het hartje zien kloppen op de echo. Dan heb alvast wat zekerheid. Toen ik weer zwanger raakte van de eerste had ik wel meer zwangerschapsymptomen, zoals gevoelige borsten en af en toe misselijk, maar was ook heel erg moe. Hoop dat je hier wat aan hebt, en bel je verloskundige voor een echo, vertel hoe onzeker en bang je bent, dan laten ze je vast een echo maken. Sommige vk's hebben zelf een echo apparaat, ik moest toen naar het ziekenhuis. Misschien heb je wat aan mijn verhaal, in ieder geval heel veel sterkte!

Groetjes Nicole (30 weken)
 
Ik heb met de 8 weken een miskraam gehad, waar het vruchtje ook met 6 weken was afgestorven. Het was voor mij ook erg moeilijk om blij te zijn met deze zwangerschap. Nadat ik mijn 2e echo had gehad, met 12 weken, kon ik pas gaan genieten.
Als ik jou was, zou ik idd de gynaecoloog of de verloskundige bellen om een echo te maken. Volgens mij doen ze altijd na een mk in een vroeg stadium een echo maken, maar ik weet niet zeker. Veel suc6 meid!!
 
Terug
Bovenaan