Bang voor weer een missed abortion? Help?

Goedemorgen,

Vandaag ben ik 6+1 zwanger.
Nu wil ik graag even mijn angst delen met jullie. Afgelopen september een missed abortion gehad. Dit was een leeg vruchtzakje. Ik had toen amper symptomen op gevoelige borsten na. Wel had ik al na de positieve test continue wat bruinverlies.

Nu ben ik weer zwanger dus, maar heb weer amper symptomen. Echt alleen weer gevoelige borsten. Vorige keer waren m'n borsten zelfs iets gegroeid, maar nu nog helemaal niet. Ik heb dit keer geen bruinverlies.
Ik heb volgend weekend een echo vanwege voorgeschiedenis. Maar ik ben zo bang.. Bang dat ik weer niks zie op de echo, weer een miskraam moet krijgen. Ik weet ook dat synptomen niet altijd wat zeggen. Maar ben altijd snel misselijk bijv. En nu dus helemaal niet. Ben niet moe, heb geen goed reukvermogen, eten staat me niet tegen..

Kunnen jullie misschien wat angst wegnemen?
 
Ik herken je angst heel goed. Mijn 1e zwangerschap eindigde bij 7 weken en ik merkte dat ik bij mijn 2e zwangerschap veel behoefte had aan bevestiging dat het goed zat. 


het aantal en sterkte van de symptomen heeft niet zoveel te maken met of het goed zit of niet, iedere zwangerschap is anders.
bij mijn 2e en 3e zwangerschap had ik ook heel verschillende symptomen en daar zijn twee gezonde kinderen uit gekomen☺️
 
Super herkenbaar , ik heb hetzelfde meegemaakt , bij de eerste echo (10 weken) bleek het niet goed.
Bij de zwangerschap daarna werd ik super onzeker iedere keer dat ik niets van symptomen voelde en dat was regelmatig. Het was 1 grote overgave. Ik ga er niet over de universe beslist voor mij. Die gedachte hielp en nu ligt de dochter van 3 maanden te slapen. Als jij nu je kindje moet krijgen gaat het helemaal goedkomen met de zwangerschap.
xxx
 
 
Terug
Bovenaan