Bang voor zwangerschap

Hallo iedereen,

Ik hoop dat ik niet teveel negatieve berichten ga krijgen maar ik zit met het volgende ik maak me zorgen omdat ik mijn regels gehad heb gelijk anders van 4 tot 7 augustus ik ben op vakantie gegaan van 7 tot 13 augustus ik heb die maandag mijn pilstrip gelijk normaal terug ingenomen maar omdat ik op vakantie was zat ik met problemen met mijn stoelgang en had ik dulcolax ingenomen en ben ik nadien intiem geweest, nu is mijn angst dus dat ik zwanger ben omdat ik vrijdag met mijn ovulatie zat en donderdag nog intiem was geweest na het innemen van de dulcolax, daarna heb ik zondag roze bloedverlies gehad afscheiding zeg maar,.. terwijl ik voordien urine verlies had dat ik nu niet meer heb, volgens de kalender da ik bij hou zou ik morgen een test kunnen doen en heb ik 1/09 terug mijn regels want ik zit nu aan mijn 2 de pilstrip en dan is het afwachten tot ik ongesteld wordt.. ik ben best bang..
 
Als je vrijdag je ovulatie zou hebben gehad, lijkt morgen me nogal vroeg voor een betrouwbare test. Early tests zijn niet altijd even betrouwbaar. Ik denk dat je ten vroegste volgende week vrijdag zal kunnen testen om de kans op vals negatief te vermijden. Tot die tijd zal het helaas afwachten zijn…
 
Heb je ook echt diarree gehad door de laxeertabletten? Of heeft het er enkel voor gezorgd dat de ontlasting er gewoon uit kwam? Daarnaast, relevant hoeveel tijd er zat tussen de pil en de eventuele diarre. In het tweede geval is er sowieso weinig zorgen rondom de anticonceptiepil. Maar snap dat het je bezig houdt.
Ik zou echt afwachten op de dag dat je je ‘menstruatie’ zou verwachten en dan eventueel een restje doen. Nu weet je bij een negatieve uitslag alsnog niks.
 
Heb je ook echt diarree gehad door de laxeertabletten? Of heeft het er enkel voor gezorgd dat de ontlasting er gewoon uit kwam? Daarnaast, relevant hoeveel tijd er zat tussen de pil en de eventuele diarre. In het tweede geval is er sowieso weinig zorgen rondom de anticonceptiepil. Maar snap dat het je bezig houdt.
Ik zou echt afwachten op de dag dat je je ‘menstruatie’ zou verwachten en dan eventueel een restje doen. Nu weet je bij een negatieve uitslag alsnog niks.
Het was echt waterig.. ik maak me echt wel zorgen,.. hoop dat deze week heel snel voorbij is internet zegt dat ik ten vroegste 29/08 kan testen voor een zwangerschap 1/09 zou ik normaal mijn regels moeten hebben maar omdat ik ook geen urine verlies meer heb en nog een aantal dingen die ik ervoor wel had maak ik me echt zorgen..
 
Het was echt waterig.. ik maak me echt wel zorgen,.. hoop dat deze week heel snel voorbij is internet zegt dat ik ten vroegste 29/08 kan testen voor een zwangerschap 1/09 zou ik normaal mijn regels moeten hebben maar omdat ik ook geen urine verlies meer heb en nog een aantal dingen die ik ervoor wel had maak ik me echt zorgen..
Vanwaar link je urineverlies aan een zwangerschap? Staat echt compleet los van elkaar. Urineverlies zou ik wel wat mee doen trouwens als je dat consequent hebt, even een bekkenfysio raadplegen. Klinkt namelijk niet heel erg normaal.
 
Vanwaar link je urineverlies aan een zwangerschap? Staat echt compleet los van elkaar. Urineverlies zou ik wel wat mee doen trouwens als je dat consequent hebt, even een bekkenfysio raadplegen. Klinkt namelijk niet heel erg normaal.
Oh neen ik link het niet het valt me gewoon op dat ik het nu echt niet veel meer heb,sorry!
 
Terug
Bovenaan